Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 december 2007, 16:04
marga marga is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 1
marga is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie receptioniste/telefoniste

Hallo allemaal,

Zouden jullie alsjeblieft mijn sollicitatiebrief willen nakijken? Ik solliciteer niet vaak en weet dan ook niet zeker of deze brief de werkgever aan zal spreken. Graag jullie reactie!

Alvast bedankt.
__________________________________________________ _______________

Geachte xxxx,

Met belangstelling las ik de vacature van receptioniste/telefoniste bij uw instelling op de website van xxxxx. Ik zou dan ook graag willen solliciteren voor deze functie binnen uw instelling.

Momenteel ben ik werkzaam als baliemedewerkster bij een bank. Voorheen heb ik als receptioniste/telefoniste gewerkt bij een dienstverlening. Deze branche heeft mij altijd geďnteresseerd. De functie binnen uw organisatie spreekt me dan ook aan omdat ik het omgaan met mensen prettig vind. Bovendien ben ik door mijn opgedane werkervaring erg zorgvuldig en nauwkeurig.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een gesprek. Ik zie uit naar uw spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,


xxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 december 2007, 22:22
siesse siesse is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Berichten: 8
siesse is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie receptioniste/telefoniste

Hoi,
Ik hoop dat je er iets mee kunt. Ik had er verschillende kleuren aan gegeven maar die zie je helaas niet terug. Succes

Geachte xxxx,

Met belangstelling las ik de vacature van receptioniste/telefoniste bij uw instelling op de website van xxxxx. Ik zou dan ook graag willen solliciteren voor deze functie binnen uw instelling. bijvoorbeeld: Het lezen van de functieomschrijving heeft mij zo enthousiast gemaakt dat ik reageer op bovenstaande vacature.

Momenteel (Op dit moment) ben ik werkzaam als baliemedewerkster bij een bank. Verdere omschrijving van je de vaardigheden die overeen komen met het geen gevraagd in de baan waar je naar solliciteert. Voorheen heb ik als receptioniste/telefoniste gewerkt bij een dienstverlening. (omschrijving geven)In deze baan heb ik geleerd zorgvuldig en accuraat te werken. Deze branche heeft mij altijd geďnteresseerd. (waarom? Ik zou de zin weglaten en een motivatie toevoegen) De functie binnen uw organisatie ( die u aanbiedt) spreekt me dan ook (mij erg) aan omdat ik het omgaan met mensen prettig vind. (Ik vind dit geen zin waaruit blijkt dat jij de aangewezen persoon bent voor deze baan). Gezien de omschrijving van de functie en de vereisten denk ik een goede kandidaat te zijn. Ik werk graag in teamverband, ik ben representatief, accuraat en omgang met mensen gaat mij zeer goed af. (of iets dergelijks)

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een gesprek. Ik zie uit naar uw spoedige reactie.


Met vriendelijke groet,


xxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie receptioniste/telefoniste Netjemientje Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2007 21:48
Sollicitatie ICT functie drekes Sollicitatiebrief en cv 3 10 maart 2007 11:58
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon