Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 april 2007, 16:35
Guppie Guppie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 april 2007
Berichten: 2
Guppie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie gedragstrainer

Hoi allemaal!

Zouden jullie mijn sollicitatiebrief willen lezen? Ik zal eerst mijn huidige werk en de vacature uitleggen:

Op het moment ben ik een jaar werkzaam op een behandelgroep in de kinder- en jeugdpsychiatrie. Ik werk dus als groepsleiding. Onlangs verscheen er een vacature waarbij je gewoon groepsleiding kunt blijven op je eigen groep, maar je daarnaast een opleiding gaat volgen tot gedragstherapeutisch medewerker, waarna je gedragstrainingen gaat geven en je collega's informeert en enthousiasmeert over de technieken.

Mijn brief:

Betreft: Vacature Groepsleider Senior Gedragstraining

Geachte heer, mevrouw,

Toen ik tijdens een team vergadering hoorde dat er een vacature zou komen voor de functie gedragstrainer, was mijn interesse onmiddellijk gewekt. Ik ben als groepsleider een jaar werkzaam op afdeling x en zou mijn werkgebied graag uitbreiden naar de meer therapeutische kant. Ik heb de x(agressie)-training met succes afgerond en ben op het moment bezig met de x(opleidijng van de instelling wat een voorwaarde is om te mogen solliciteren). Ten tijde dat de functie waarop ik solliciteer zal starten, heb ik ook de x afgerond.