Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 juli 2012, 18:52
si4jrf si4jrf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2012
Berichten: 1
si4jrf is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker communicatie

Graag wil ik een beroep doen op jullie kunde en kwaliteiten. Ik ben geen kei in het schrijven sollicitatiebrieven. Dit komt doordat tot voor laatst daartoe ook geen aanleiding voor was.

De functie waarop ik wil solliciteren is een administratieve functie waarin de nadruk ligt op communicatie.

Ik heb een administratieve achtergrond met een financiële nadruk in de werkzaamheden.

In mijn sollicitatiebrief wil ik de vertaalslag maken van mijn finaniciele administratieve achtergrond naar de werkzaamheden die in de functie genoemd worden. Ik hoop dat jullie mij daarbij willen helpen.
---------------
Vacatureomschrijving.

De medewerker administratieve ondersteuning verricht ondersteunendewerkzaamheden in voorbereiding en uitvoering van diversecommunicatie-uitingen. De ondersteuning kan er divers zijn; van hetuitdoen van persberichten, bewonersbrieven, narrowcasting en hetondersteunen van factor - C sessies.
Ook verricht de medewerker administratieve ondersteunende werkzaamhedenzoals: aan- en uitbestedingen (makelaarsrol van de afdeling),facturering, capaciteitsplanning en tijdschrijven. Tevens is ervaringvan Dektop Publishing (opmaak formulieren, presentatiemateriaal,templates etc.) wenselijk.

---------------
Mijn sollicitatiebrief:

Geachte heer/mevrouw

De functie van medewerker ondersteuning spreekt mij aan om diverse redenen. Ten eerste sluit de functie goed aan bij mijn opleiding en werkervaring. De functie omvat werkzaamheden die overeenstemmen met de werkzaamheden van mijn vorige functies. Daarnaast spreekt mij de diverse administratie werkzaamheden aan en het werken bij een overheidsorganisatie.

(Tussen deze haakjes omschrijf ik in het korte wat mijn taken zijn bij mijn vorige werkgevers)

Verder beschik ik over goede sociale en communicatieve vaardigheden, ik ben flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren. Ook heb ik affiniteit en kennis van geautomatiseerde systemen.

Ik hoop dat deze brief voor u aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijk groet,
Pietje
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juli 2012, 20:55
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Kijk nog even naar de spelregels van dit forum, met name stap 2:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 juli 2012, 21:16
meave meave is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 39
meave is on a distinguished road
Standaard

Ik zou er wel in proberen te zetten waarom jou het leuk lijkt om hier te werken. Verder is het lastig om je brief te 'beoordelen' als je niet alles wat je wil schrijven erin zet. Probeer de hele brief eens neer te zetten.

groet
Meave
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker Marleen26 Sollicitatiebrief en cv 4 29 februari 2012 15:49
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon