Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 december 2015, 23:37
pietrnella pietrnella is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2015
Berichten: 6
pietrnella is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Verificatie SAP/TM

Zouden jullie mij ajb kunnen helpen?? Ik ben niet zo bedreven in het schrijven van sollicitatie brieven.
Ik zou graag willen weten of de inhoud oké is en of de volgorde klopt.
Alvast enorm bedankt.

Dit word er gevraagd:

Functieomschrijving
Verificatie SAP-TM omvat de volgende werkzaamheden:
•Controle reisdeclaraties, kilometers zakelijke leaserijders en toezien op tijdige uitbetaling reisdeclaraties
•Bewaken en adviseren over juiste indiening reisdeclaraties
•Verzorgen managementrapportages, waaronder kwartaalgewijze bewaking afkeur
•Ondersteunen functioneel beheer SAP/TM.

Crediteurenadministratie omvat de volgende werkzaamheden:•Verwerken van de digitale stroom inkoopfacturen
•Onderhouden van contacten: deels intern, met collega's, maar ook deels extern, met toeleveranciers
•Periodieke inhoudelijke analyse tussenrekeningen
•Ondersteunen functioneel beheer SAP/TM.


Functie eisen

•MBO-niveau
•Pré: afgeronde opleiding Moderne Bedrijfsadministratie of Praktijkdiploma boekhouden aangevuld met relevante werkervaring of bereid zijn deze te volgen
•Pré: kennis en ervaring reisbesluit
•Pré: ervaring met SAP (FI/CO & TM)
•Ervaring met Microsoft Office, Word en Excel
•Planmatige en nauwkeurige werkwijze
•Goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal (mondeling & schriftelijk) waaronder het fatsoenlijk kunnen aanspreken van mensen
•Flexibele en professionele instelling
•Klantgerichte werkwijze en mentaliteit
•Integriteit (omgaan met privacy gevoelige informatie)
•Teamplayer.
Om adequaat te kunnen anticiperen op interne- en externe ontwikkelingen is brede inzetbaarheid van medewerkers en onderlinge uitwisselbaarheid van groot belang. Op termijn kan de betreffende medewerker mogelijk ook op andere werkzaamheden ingezet worden binnen de Financiële Administratie

En dit is mijn brief:
Via de website van Indeed viel mijn oog op de vacature Medewerker Financiële Administratie. De veelzijdigheid van het takenpakket van deze functie spreekt mij erg aan omdat ik graag bezig ben met verschillende taken binnen de financiële administratie. Mijns inziens sluit mijn profiel goed aan op het functieprofiel.

Ik ben een team en resultaat gerichte medewerker met een goed cijfermatig inzicht die gedisciplineerd is, nauwkeurig werkt en oog voor details heeft. In mijn huidige functie als backoffice medewerker ondersteun ik de financieel directeur.

In deze functie ben ik onder andere verantwoordelijk voor de debiteuren en crediteuren administratie. Het verwerken en afhandelen van inkoopfacturen en declaraties. De contractadministratie: coderen en aanmaken van nieuwe klanten en projecten. Het controleren van timesheets t.b.v. de facturatie. Het aanleveren van financiële rapportages t.b.v. het management. Backup van de HR manager.

Na ruim 4 jaar ervaring in mijn huidige functie als backoffice medewerker van een IT bedrijf wil ik mij graag verder ontwikkelen.

Ik ben een gemotiveerde hardwerkende vrouw en een loyale werknemer.
Ik sta niet graag stil en heb plezier in het leren van nieuwe dingen. Het is voor mij heel belangrijk om goede kwaliteit tijdens mijn werk te leveren. Hierbij toon ik grote mate van verantwoordelijkheid en ik denk oplossingsgericht.

Het lijkt mij een uitdaging om aan de slag te gaan als medewerker van de financiële administratie. Ik zou het dan ook op prijs stellen als ik een gesprek met u mag aangaan over de bijdrage die ik zou kunnen leveren aan het RDW. In mijn CV, dat ik als bijlage meestuur vind u aanvullende gegevens over mijn achtergrond opleiding en werkervaring.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 december 2015, 12:35
MLB MLB is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Berichten: 73
MLB is on a distinguished road
Standaard

Probeer je werkzaamheden in die eerdere baan en je vaardigheden te linken. Dus: in mijn vorige baan deed ik A, dat leidde tot B en daarom heb ik eigenschap C.

Let verder op je grammatica en spelling:

- Team- en resultaatgerichte medewerker (met gedachtestreepje)
- Debiteuren- en crediteurenadministratie (idem)
- Zet steeds een komma in plaats van een punt tussen je werkzaamheden, nu loopt het niet.
- Je kan afkortingen beter voluit schrijven, of liever vermijden.
- Getallen onder de twintig schrijf je voluit.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 december 2015, 15:13
pietrnella pietrnella is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2015
Berichten: 6
pietrnella is on a distinguished road
Standaard

Dank voor je feedback. Ik heb het aangepast. Alleen het bruggetje tussen A B en C blijf ik lastig vinden 😨😨
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 december 2015, 15:24
MLB MLB is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Berichten: 73
MLB is on a distinguished road
Standaard

Dat is ook moeilijk, maar het is wel de manier waarop jij jezelf in een brief en een gesprek moet zien te verkopen. Maak een lijstje met goede en slechte eigenschappen en probeer die te koppelen aan je werk.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon