Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 juni 2006, 23:58
Shanamanendez Shanamanendez is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juni 2006
Berichten: 1
Shanamanendez is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie groepsleerkracht

Ik heb een open sollicitatie geschreven en vind het fijn als iemand er even naar wil kijken.

Alvast bedankt

groetjes Shana
naam
adres
postcode plaats

plaats, 12 maart 2006

naam bedrijf
adres
poscode plaats

Betreft: open sollicitatie groepsleerkracht


Geachte mevrouw….,

Is er een vacature op uw school voor een enthousiaste jonge leerkracht met ervaring?

Mijn naam is Shana ****** en ben 31 jaar. Na vijf jaar werken in het onderwijs weet ik dat ik geschikt ben als leerkracht voor met name de groepen 1 t/m 5. Ik heb altijd met veel plezier activiteiten en lessen voorbereid en uitgevoerd. Het lesgeven, de wisselwerking met kinderen en de band die ik met de kinderen opbouw is altijd zeer bijzonder en ervaar ik als prettig.

Opvoedkundige aspecten zoals sociale vaardigheden vind ik uiterst belangrijk evenals het geven van individuele aandacht en het bevorderen van zelfstandigheid. Ik zie het als een uitdaging om kinderen te stimuleren hun talenten te ontwikkelen en doe dat met veel enthousiasme. De kinderen wil ik graag laten leren in een sfeer waarin een kind zich veilig voelt en waarin ik samen met de kinderen het onderwijs vorm en inhoud geef.
Samenwerken met collega’s staat bij mij hoog in het vaandel immers samen sta je sterk.

Wanneer er binnen uw school op dit ogenblik of op korte termijn een functie voor groepsleerkracht vacant is, dan kom ik hier graag voor in aanmerking. Voor meer gegevens over mijn opleiding, ervaring en interesses, verwijs ik u naar bijgevoegde curriculum vitae.


Met vriendelijke groeten,

Shana ******
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juni 2006, 12:15
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: wie wil naar mijn open sollicitatie kijken

goede brief, ik mis alleen je vaardigheden. Er staat wel wat je vind, maar niet wat je kunt, op het stuk van lessen voorbereiden en uitvoeren na. geef nog een specifiek voorbeeld van een situatie of project waarin je bepaalde competenties laat zien.
groetjes Nicky
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie voor functie op financiële administratie Simmie Sollicitatiebrief en cv 7 16 november 2007 10:47
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 15:04
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon