Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16 oktober 2009, 15:35
welsie31 welsie31 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2009
Berichten: 1
welsie31 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Financieel-administratief medewerker

Hallo, graag wil ik feedback over mijn sollicitatiebrief. De werkgever heeft mijn cv geselecteerd op werk.nl en gevraagd om te reageren.

De vacature is als volgt:

Een klein maar all-round administratiekantoor werkzaam voor diverse bedrijven in het midden- en kleinbedrijf zoekt een gemotiveerde medewerker.
Voor het zelfstandig verwerken van administraties van onze klanten in de branches: detailhandel, autoschadeherstel, makelaardij, enz.
Afwisselende werkzaamheden welke zowel in ons eigen kantoor of op locatie bij onze klanten worden uitgevoerd. Een leerzame en afwisselende baan, waarbij je je ervaring met excel en geautomatiseerde boekhoudingen goed kunt gebruiken en verder uit kan bouwen.

Het werk

Administratiekantoor voor het mkb zoekt een medewerker voor het verwerken van administraties en het verzorgen van btw-aangiften. Afwisselende werkzaamheden omdat je voor veel verschillende bedrijven de administratie verzorgt. Zelfstandigheid, nauwkeurig, betrouwbaar zijn enkele kernwoorden welke passen bij deze functie.

Gevraagde ervaring

Financieel-administratief medewerker 12 maanden ervaring
Zelfstandig kunnen verwerken van kas- bankmutaties, inkoopfacturen, verkoopfacturen.
Kennis en ervaring met Office-Excel is noodzakelijk.

Wij verwerken veel administraties met het online boekhoudpakket Twinfield.

Hier mijn brief:

Betreft: vacature Financieel-administratief medewerker

Geachte heer ......,

Ik wil u eerst bedanken dat u mijn curriculum vitae op www.werk.nl heeft geselecteerd en dat u mij uitnodigt om te reageren op uw vacature.

Ik heb tot 1 oktober met plezier gewerkt bij ....... in ....... Hier was ik werkzaam als administratief medewerker. Middels deze functie was verantwoordelijk voor inboeken en controleren van het bankboek, inboeken en controleren van het inkoopboek, het voorbereiden van de btw-aangifte, het voorbereiden van de maandrapportage, het klaarzetten van betalingen en verwerking van verzekeringsgerelateerde zaken. Uit deze werkzaamheden blijkt dat dit aansluit op de genoemde taken in de vacature.

Voor deze baan heb ik ruim een jaar gewerkt op een administratiekantoor in ...... Ik heb hier de administratie voor verschillende bedrijven gedaan. Naast de op mijn curriculum vitae vermelde werkzaamheden, heb ik mij hier ook beziggehouden met het verbeteren en vergemakkelijken van administratieve processen van andere afdelingen. Vooral voor de planning heb ik aan de hand van mijn kennis van Excel veel verbeteringen aangebracht.

Uit mijn curriculum vitae zal blijken dat ik over de juiste werkervaring beschik, de genoemde taken aansluiten bij mijn eerdere werkzaamheden, met verschillende boekhoudpakketten heb gewerkt en een uitstekende kennis heb van Excel. Dit alles maakt dat ik graag bij uw administratiekantoor wil komen werken.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae die u als bijlage aantreft. Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie administratief medewerker & cv pcjvanhemert Sollicitatiebrief en cv 5 19 oktober 2009 17:00
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
sollicitatie financieel administratief medewerker starter Sollicitatiebrief en cv 2 22 oktober 2008 22:27
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon