Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 februari 2011, 13:36
pijl82 pijl82 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2011
Berichten: 5
pijl82 is on a distinguished road
Standaard graag feedback sollicitatiebrief treinverkeersleider

Voor ik mijn sollicitatie doorstuur zou ik graag nog wat feedback willen hebben.

Ik heb deze brief al door een paar mensen door laten lezen, maar sta open voor suggesties en op- of aanmerkingen.

Alvast bedankt.

Gr Vincent.


Dit is mijn brief:

Xxxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxx xx
XXXX XX Xxxxxx
tel: xx-xxxxxxxx



Prorail
t.a.v. ...........
....................
....................



Rotterdam, 9 februari 2011



Betreft: Vacature Treinverkeersleider



Geachte meneer .......,

Op stepstone.nl las ik de vacature van Treinverkeersleider en dacht meteen: Dit is een baan voor mij. Graag vertel ik u waarom.

Ik ben een gemotiveerde teamleider uit de verkoop, die op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Door faillissement van mijn laatste werkgever heb ik mijzelf voorgenomen te kiezen voor een compleet andere richting en branche. Wat mij erg aanspreekt bij Prorail is het maatschappelijk belang, de groeimogelijkheden en de verantwoordelijkheid binnen deze functie. Het is werk wat er echt toe doet. Het lijkt mij dan ook een ware uitdaging om hier mijn steentje aan bij te kunnen dragen.

In mijn ervaringen als teamleider heb ik bewezen dat ik stressbestendig, accuraat, overtuigend en besluitvaardig ben. Het plannen en regelen behoorde hier ook tot mijn taken, evenals ondersteunen en trainen van nieuw personeel. Door mijn leergierigheid en betrokkenheid weet ik mij snel aan te passen op de werkvloer en door scholing kan en wil ik mezelf graag verder ontwikkelen.

Voor nadere informatie verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitaé, welke ik heb toegevoegd als bijlage. Uiteraard ben ik bereid een toelichting te geven in een persoonlijk gesprek.

Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,










Bijlage: Curriculum Vitaé
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 februari 2011, 19:50
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pijl82 Bekijk bericht
Voor ik mijn sollicitatie doorstuur zou ik graag nog wat feedback willen hebben.

Ik heb deze brief al door een paar mensen door laten lezen, maar sta open voor suggesties en op- of aanmerkingen.

Alvast bedankt.

Gr Vincent.


Dit is mijn brief:

Xxxxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxx xx
XXXX XX Xxxxxx
tel: xx-xxxxxxxx



Prorail
t.a.v. ...........
....................
....................



Rotterdam, 9 februari 2011



Betreft: Vacature Treinverkeersleider



Geachte heer (heb je een naam?),

Op de website Stepstone.nl las ik de vacature van Treinverkeersleider en dacht meteen: Dit is een baan voor mij. Graag vertel ik u waarom.

Ik ben een gemotiveerde teamleider uit de verkoop, die op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Door faillissement van mijn laatste werkgever heb ik mijzelf voorgenomen te kiezen voor een compleet andere richting en branche. Wat mij erg aanspreekt bij Prorail is het maatschappelijk belang, de groeimogelijkheden en de verantwoordelijkheid binnen deze functie. Het is werk wat er echt toe doet. Het is voor mij dan ook een ware uitdaging om hier mijn steentje aan bij te kunnen dragen.

In mijn ervaringen als teamleider heb ik bewezen dat ik stressbestendig, accuraat, overtuigend en besluitvaardig ben Dit komt zo uit de vacature, waaruit blijkt dat jij dat kunt/bent. Het plannen en regelen behoorde hier ook tot mijn taken, evenals ondersteunen en trainen van nieuw personeel. Door mijn leergierigheid en betrokkenheid weet ik mij snel aan te passen op de werkvloer en door scholing kan en wil ik mezelf graag verder ontwikkelen.

Afsluiter?

Voor nadere informatie verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae, welke ik heb toegevoegd als bijlage. Uiteraard ben ik bereid een toelichting te geven in een persoonlijk gesprek.

Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,










Bijlage: Curriculum Vitae

Zoals je kunt zien heb ik 1 en ander gewijzigd, toegevoegd. Ik vind het eerlijk gezegd een té algemene brief. Deze springt er niet uit. Ik mis een echte motivatie.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Administratief medewerkster, graag feedback Lian Sollicitatiebrief en cv 3 6 februari 2011 18:06
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief martina Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:26
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Graag feedback op open sollicitatiebrief SjaccoPopino Sollicitatiebrief en cv 2 1 oktober 2009 21:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon