Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 januari 2009, 19:27
ikwilwerken ikwilwerken is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 januari 2009
Berichten: 1
ikwilwerken is on a distinguished road
Standaard groepsleider jeugdinrichting, wie wil mijn brief nakijken??

hoi hoi

zoals hier boven al staat, ik ben op zoek naar mensen die mijn brief na willen kijken!!

dank jullie wel alvast!!

Betreft: vacature groepsleider

Almere, 17 januari 2009

Geachte heer, mevrouw,

Na de website bekeken te hebben, kreeg ik een “ja dit is het” gevoel! Vandaar dat ik solliciteer naar de functie van groepsleider.

Daadwerkelijk iets betekenen voor de samenleving, stevig in mijn schoenen staan, sociaal, daadkrachtig, flexibel dit zijn eigenschappen die echt bij mij passen. Samen in een team tot oplossingen komen en zo zorgen dat de cliënten de samenleving aan kunnen en klaar zijn voor het leven buiten de inrichting.
Ik kan mij helemaal vinden in de behandelmethodiek, de jongeren sturen en helpen om samen in stappen een gestructureerd leven op te bouwen.

Nadat ik alle informatie goed doorgelezen heb, ben ik ervan overtuigd geraakt dat dit werk echt iets voor mij is. Het trekt mij enorm om ook daadwerkelijk iets voor de jongeren te betekenen. Hen te begeleiden en klaar maken naar een leven buiten de inrichting.

Ik ben altijd bereid om verdere cursussen en opleidingen te volgen.
Ik zou graag in een gesprek mijn brief toelichten.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 januari 2009, 20:35
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: groepsleider jeugdinrichting, wie wil mijn brief nakijken??

Beste ikwilwerken,

Ik heb je brief doorgelezen en wil je een aantal tips geven:

Daadwerkelijk its betekenen voor de maatschappij is geen eigenschap van je. het lijkt erop dat je in de tweede alinea herhaald wat in de vacature staat. De vraag is: kun je aantonen dat je die eigenschappen hebt. Bijvoorbeeld door je huidige baan, of de opleiding die je gedaan hebt.

Ook het feit dat je je kunt vinden in de behandelmethodiek spreekt voor zich: Anders solliciteer je niet op die functie!

Je wilt groepsleider worden: geef aan wat jij voor een groep kunt betekenen, hoe je de groep kunt inspireren, hoe je omgaat met conflicten enz. Met andere woorden: denk goed na over de inhoud van de functie en amak vervolgend een brief.

Deze is veel te algemeen.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wil mijn interne sollicitatiebrief nakijken Semmy Sollicitatiebrief en cv 1 27 augustus 2006 00:04
wie wil mijn brief en cv nakijken janinrW Sollicitatiebrief en cv 4 26 april 2006 23:43
wie wil mijn brief ff nakijken? anna Sollicitatiebrief en cv 3 15 maart 2006 16:59
wie wil mijn open sollicitatie nakijken samia Sollicitatiebrief en cv 3 3 februari 2006 13:00
Wie wil mijn c.v. nakijken engels talige versie Marian Sollicitatiebrief en cv 2 23 januari 2006 11:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon