Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 3 mei 2009, 19:34
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Een duidelijk verhaal, waar kracht en lef uitstraalt.

Op mijn site vind je opdrachten die je wellicht kunnen helpen om tot keuzes te komen.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #22  
Oud 3 mei 2009, 20:21
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Henk, hoor ik jou nu zeggen dat je risico's moet nemen in het leven..... helemaal mee eens natuurlijk!!!

Well I'll be damned.... zouden we je dan toch hebben bekeerd....



Wendy, ik zou het zelf wat voorzichter hebben gezegd maar ik zeg inderdaad: doen, neem een risico en ga voor die stap omhoog!!

Het zal echt vruchten afwerpen.

Als je van die "ja maars" af wilt, en wat advies nodig hebt bij de praktische stappen, mag je me om hulp vragen! Ik ben een expert in het denken in mogelijkheden in plaats van in beperkingen!!

(ook leuke boekentip: "Ja, maar, wat als alles lukt" van B. Gunster)
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 3 mei 2009, 20:46
WendyB
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makingsense Bekijk bericht
Henk, hoor ik jou nu zeggen dat je risico's moet nemen in het leven..... helemaal mee eens natuurlijk!!!

Well I'll be damned.... zouden we je dan toch hebben bekeerd....



Wendy, ik zou het zelf wat voorzichter hebben gezegd maar ik zeg inderdaad: doen, neem een risico en ga voor die stap omhoog!!

Het zal echt vruchten afwerpen.

Als je van die "ja maars" af wilt, en wat advies nodig hebt bij de praktische stappen, mag je me om hulp vragen! Ik ben een expert in het denken in mogelijkheden in plaats van in beperkingen!!

(ook leuke boekentip: "Ja, maar, wat als alles lukt" van B. Gunster)
Een stap omhoog ga ik sowieso, want studeren ga ik sowieso doen. Voor welke keuze ik ook ga, of is dit niet wat jij bedoelde?
Met citaat reageren
  #24  
Oud 3 mei 2009, 20:47
WendyB
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Primago advies Bekijk bericht
Een duidelijk verhaal, waar kracht en lef uitstraalt.

Op mijn site vind je opdrachten die je wellicht kunnen helpen om tot keuzes te komen.

Groeten van Hetty
Hoi,

Ik ga eens even op de site kijken.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 4 mei 2009, 11:15
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

1: Kies voor jezelf. Je hebt lang genoeg voor je moeder gezorgd.
2: SPD is inderdaad een prima opleiding met betere inkomensperspectieven dan HTRO.
3: Ga in gesprek met een van de coaches hier om er achter te komen welke keuze het beste is.
4: Probeer een keer tijdens een vakantie van bijvoorbeeld 3 weken stage te lopen bij een reisbureau, een hotel of een touroperator. Dan heb je een beter idee of je toerisme idee wel aansluit op de realiteit.

Succes!
Met citaat reageren
  #26  
Oud 4 mei 2009, 20:20
WendyB
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk_ Bekijk bericht
1: Kies voor jezelf. Je hebt lang genoeg voor je moeder gezorgd.
2: SPD is inderdaad een prima opleiding met betere inkomensperspectieven dan HTRO.
3: Ga in gesprek met een van de coaches hier om er achter te komen welke keuze het beste is.
4: Probeer een keer tijdens een vakantie van bijvoorbeeld 3 weken stage te lopen bij een reisbureau, een hotel of een touroperator. Dan heb je een beter idee of je toerisme idee wel aansluit op de realiteit.

Succes!

Bedankt voor je reactie.
mijn moeder zegt ook dat ik voor mezelf moet kiezen, doen wat ik wil. Alleen dat is het probleem nou juist een beetje.
Werkervaring is ook zo ontzettend belangrijk, als ik deeltijd studeer (dus SPD) dan doe ik kennis en werkervaring tegelijk op! Ik ben gek op talen leren, en in een eerder bericht op t forum stond ook al......... als je echt die talen zo leuk vind. DAn doe je dat even goed wel. Aparte cursus erbij 's avonds ofzo,... dat zorgt uiteraard ook weer voor sociale contacten.
Verder had ik ook al het idee, wat jij nog een keer zegt: SPD heeft betere inkomensperspectieven en ook nog eens betere banenkans. Toerisme is een gevoelige branche, neem bijvoorbeeld de recessie.
Ik heb al MTRO gedaan, en heirvoor heb ik uiteraard ook stage gelopen. Mijn ervaringen in deze branche waren zeer positief, maar dat komt eigenlijk ook wel omdat ik een brede interesse heb.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 5 mei 2009, 22:17
WendyB
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Na full-time werken weer full-time studeren?

Vandaag nog gesprek gehad op mijn werk.
Als ik die deeltijd ga doen. HBO SPD dus, dan krijg ik wel gewoon 5 dagen in de week uitbetaald!!
Wel op voorwaarde dat ik in schoolvakanties gewoon die dag kom werken, maar das ook niet zo erg.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren! biatch!! Loopbaanvragen 19 21 juli 2009 12:36
Ik wil weer werken Iris Loopbaanvragen 2 22 maart 2007 20:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon