Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 januari 2010, 13:09
angelmagic angelmagic is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 3
angelmagic is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Administratief medewerkster

Graag had ik jullie reactie op een sollicitatiebrief voor een vacature voor administratief medewerkster zoals ik deze heb opgesteld:

MW. XXXXX
Blablastraat 23
1000 AB Amsterdam


Bedrijfsnaam
t.a.v. de heer


Plaats, 11 januari 2010


Betreft: vacature Administratief Medewerkster, vacaturenr


Geachte heer

Aansluitend op ons telefonisch onderhoud van vanmorgen, solliciteer ik naar de vacature van administratief medewerkster bij XXXX. De vacature heeft mijn bijzondere aandacht getrokken, zeer zeker na het bestuderen van de website van XXX, vanwege het internationale karakter van uw organisatie, de gepubliceerde halfjaarcijfers, de branches waarvoor XXXX werkzaam is en de inhoud van de functie zoals deze door u is opengesteld.

Met kennis van financieel-administratieve processen en andere voor deze functie relevante disciplines heb ik een zeer ruime ervaring opgedaan bij zeer verschillende nationale en internationale organisaties. Hierdoor ben ik in de gelegenheid gesteld diverse bedrijfsculturen en werkwijzen te leren kennen. Ik werk graag in een omgeving die elke dag net iets anders is dan de vorige. Ik neem geen afwachtende houding in, maar benader zaken pro-actief. De opgedane kennis en ervaring van bedrijfs- en afdelingsprocessen staan verder garant voor goede communicatieve eigenschappen, nodig om op elk niveau binnen een organisatie goed te kunnen functioneren.

Verder is met mijn goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, kennis van de moderne communicatiemiddelen en een communicatieve en dienstverlenende instelling een brede inzetbaarheid mogelijk.

Ik denk met mijn opleiding en ervaring en persoonlijk instelling een adequate administratieve medewerkster te kunnen zijn bij XXXX. Graag wil ik mijn ideeën betreffende de invulling van deze functie in een gesprek verder toelichten. Met vertrouwen zie ik uw uitnodiging voor een nader oriënterend onderhoud tegemoet, waarbij mijn bijgaand curriculum vitae nader toegelicht kan worden.

Hoogachtend,

Naam


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag mijn brief beoordelen administratief medewerkster / klantenservice medewerkster Floor78 Sollicitatiebrief en cv 3 18 oktober 2009 15:15
Sollicitatie voor een functie als administratief medewerkster Myriam Sollicitatiebrief en cv 0 15 oktober 2007 21:55
sollicitatie administratief medewerkster planning marietje Sollicitatiebrief en cv 3 11 september 2007 13:01
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 20 januari 2007 01:30
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 15 januari 2007 22:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon