Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2015, 00:58
Feyza Feyza is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 2
Feyza is on a distinguished road
Standaard Opleiding vertaler Engels LOI

Hallo allemaal,

Dit jaar zit ik in mijn examenjaar havo en ik denk er over om volgend jaar een (thuis)opleiding engels vertaler te volgen bij LOI. Ik heb hier helemaal geen ervaring mee en daarom ben ik op internet op zoek gegaan naar reviews over LOI. Ik kwam veel positieve dingen tegen, maar ook veel negatieve. Mijn vraag is: is er iemand die deze opleiding volgt of heeft gevolgd en mij er informatie over kan geven?
Wat ik heel graag wil weten is of het lesmateriaal goed is, of het handig is om een thuisstudie te doen en of er naast schriftelijk vertalen ook veel aandacht wordt gegeven aan mondeling vertalen.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 november 2015, 10:33
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Zou je kunnen toelichten waarom je overweegt een thuisstudie te doen en niet een opleiding aan een reguliere hogeschool?
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 november 2015, 00:59
Feyza Feyza is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 2
Feyza is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht
Zou je kunnen toelichten waarom je overweegt een thuisstudie te doen en niet een opleiding aan een reguliere hogeschool?