Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juni 2006, 17:55
Ardanwen Ardanwen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 2
Ardanwen is on a distinguished road
Standaard Mtro / Htro

Nu ik klaar ben met mijn opleiding in een heel andere richting (dierenartsassistente en biotechnicus) wil ik toch graag verder studeren omdat ik een havo-diploma heb, en weet dat ik veel meer kan dan een MBO.

In mijn richting kan ik eigenlijk nauwelijks iets vinden, dus ik ben eens gaan kijken in een andere richting. In het toerisme dus.

Maar wat is het verschil in mogelijkheden na een MTRO en HTRO (opleiding als management toerisme bijvoorbeeld)?
Wat in nu lees spreken de beroepen na een MTRO mij meer aan, werken op een reisbureau bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant: weer een mbo opleiding met een havo diploma zet me toch weer aan het denken.

Is er iemand die deze (twee) opleiding(en) gedaan heeft, en me er meer over kan vertellen?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2006, 20:42
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Mtro / Htro

Hoi,

Zelf heb ik zowel MTRO gedaan als HTRO, tenminste ben nu aan het afstuderen aan de NHTV. En het verschil, naar mijn mening zit m vooral in het doen en laten doen. Met andere woorden, MTRO niveau is meer praktijkgericht terwijl met een HTRO niveau veel meer ingespeeld wordt op het leidinggevende. Ik moet zeggen dat, dankzij mijn MTRO ik makkelijk door het HTRO ben gerold maar denk dat je met een Havo het niveau van HTRO best aankund. Zeker wanneer je echt gemotiveerd bent om het toerisme in te gaan, ik zou zeggen gewoon doen dat HTRO.

Succes!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon