Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 november 2012, 18:10
Claudiaz0309 Claudiaz0309 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 november 2012
Berichten: 1
Claudiaz0309 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier! Ik heb al wat rondgekeken op de site en heb er al veel aan gehad. Hieronder vinden jullie mijn sollicitatiebrief naar aanleiding van een vacature voor een opleidingsplek voor een bepaalde module. Zouden jullie er naar willen kijken? Tips en tops zijn welkom! Alvast bedankt

Betreft: opleidingsplaats xxx
Geachte heer/mevrouw,
Op xxx zag ik dat jullie op zoek zijn naar kandidaten die belangstelling hebben in een opleidingsplaats xxx. Ik raakte meteen geïnteresseerd, omdat ik tijdens mijn stage bij xxx te maken heb gehad met jongeren die in xxx onder behandeling waren. Daarnaast had ik tijdens mijn stage een collega die de opleiding tot xxx ook gevolgd heeft. In juni dit jaar heb ik mijn opleiding Pedagogiek aan de xxx met succes afgerond. Het feit dat ik kort geleden afgestudeerd ben, kan naar mijn inzien voordeel hebben voor het volgen van de opleiding.

Het mooie aan de module xxx vind ik dat het een systeem gerichte behandeling is. Ik geloof er in dat het belangrijk is om bij de begeleiding van jongeren, verder te kijken dan naar de jongere alleen. Het systeem is tijdens de behandeling van de jongere minstens zo belangrijk als de jongere zelf. Ik herken deze manier van werken uit mijn stage. Daar heb ik geleerd om het systeem van de jongere zo goed mogelijk te betrekken bij het behandelproces. Op mijn stage werd er gewerkt volgens de methode xxx. Ik heb gemerkt dat ik het prettig vind om methodisch te werken, omdat het dan zowel voor de hulpverlener als de jongere en het systeem duidelijk is hoe er gewerkt wordt. Daarnaast heb ik tijdens mijn stage geleerd om zowel zelfstandig als in een team te werken. We bespraken alle jongeren met elkaar, er was een open en transparante werksfeer.

Ik heb een grote affiniteit met jongeren en ik vind het mooi om te zien wat voor vooruitgang jongeren kunnen boeken door het krijgen van de juiste hulp. Ik ben iemand met een open en transparante houding. Ik kan jongeren motiveren en stimuleren, ik ben flexibel en leergierig. Naar mijn idee zijn dit eigenschappen die belangrijk zijn voor deze behandelmodule en wat mij een geschikte kandidaat maakt voor deze opleidingsplek.
Graag zou ik mijn belangstelling en motivatie toe willen lichten in een gesprek.
Met vriendelijke groet,
xxx
Bijlage: Curriculum Vitae
  #2  
Oud 29 november 2012, 19:01
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Beste Claudia,

Welkom op dit forum! Kijk ajb eerst even naar stap 2 van de spelregels:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
... en wees zo vriendelijk zelf ook enkele sollicitatiebrieven van andere forumleden van commentaar te voorzien.

Aangezien dit de laatste tijd weer erg vaak gebeurt en mensen vervolgens niets meer van zich laten horen, sluit ik nu deze discussie. Je mag je brief opnieuw plaatsen nadat je zelf enkele mensen feedback hebt gegeven.

Vriendelijke groet,
__________________
René
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker forensisch centrum Flamingo Sollicitatiebrief en cv 6 12 februari 2012 21:35
Open sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in kinderdagopvang carli Sollicitatiebrief en cv 2 19 juli 2010 16:20
Sollicitatiebrief Pedagogisch medewerker B op een leefgroep brains Sollicitatiebrief en cv 3 1 december 2008 22:12
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon