Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 28 februari 2010, 11:59
estherlems estherlems is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 1
estherlems is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie voor leerkracht basisonderwijs

Hoi allemaal, zouden jullie mijn sollicitatiebrief willen lezen en controleren/aanvullen?

Alvast bedankt!
-------------------------------------------------------------------
Onderwerp: open sollicitatie voor functie als leerkracht basisonderwijs

Beste mevrouw ...,

Na bijna vijf jaar met veel plezier gestudeerd te hebben, rond ik in juni mijn opleiding af aan de pabo Thomas More in Rotterdam. Ik ben nu op zoek naar een uitdagende en inspirerende school om mijn carrière als leerkracht te beginnen.

Tijdens mijn opleiding deed ik heel wat ervaringen op in verschillende stages. Door deze ervaringen weet ik nu waar ik sta als leerkracht. Ik ben een leerkracht die in de klas adaptief lesgeeft. Werken met de instructietafel en het geven van verlengde instructie zijn manieren die ik graag inzet in de klas. Ook geef ik meervoudige intelligentie een plek in de klas. Door middel van verschillende werkvormen, probeer ik te voldoen aan de basisbehoeften van de kinderen. Naast de cognitieve ontwikkelingen, vind ik het belangrijk dat kinderen ook groeien op sociaal-emotioneel en moreel vlak. Dit doe ik door het hanteren van klassen- en schoolregels en het creëren van een positief pedagogisch klimaat, waarin de kinderen zichzelf kunnen zijn.

Ik heb twee keer stage mogen lopen op een school van uw bestuur. Dit was beide keren de ... school. Ik heb hier erg fijne ervaringen mee, maar niet alleen de school spreekt mij aan, ook het bestuur. Tijdens mijn LIO-stage heb ik gemerkt dat het bestuur veel kansen biedt voor de leerkrachten om te groeien, door middel van workshops en opleidingen. Ik zou mij graag nog verder willen ontwikkelen op meerdere gebieden van het onderwijs, waaronder op het gebied van zorg. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er een hecht team is, waar je mee kan groeien en mee kan ontwikkelen. Ook dit heb ik ervaren tijdens mijn LIO-stage.

Ik hoop dat u mijn sollicitatie in overweging wilt nemen als u een vacature op één van uw scholen beschikbaar heeft.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 21:53
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 22:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 09:40
Open sollicitatie leerkracht basisonderwijs ChantalH Sollicitatiebrief en cv 1 28 januari 2009 23:22
open sollicitatie onderwijsassistent mèlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 16:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon