Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 september 2009, 03:47
sveta18 sveta18 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Berichten: 1
sveta18 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief van anderstalige in het Nederlands: help

Beste forumleden. Wie wil me helpen? Zonet heb ik een sollicitatiebrief geschreven. Ik twijfel of hij ok is. Vooral de taalfouten. Na 5 jaar in Nederland te zijn maak ik toch nog steeds veel fouten. Daarom vraag ik jullie hulp
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx



Geachte heer/mevrouw,

Op het internetsite van Totaljobs las ik uw advertentie waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie Junior Salesmanager Oost-Europa/Rusland bij uw xxx Unit. Ik ben zeer geďnteresseerd in deze functie en wil ik middels deze brief graag solliciteren.
De voornaamste reden waarom ik heb gekozen voor xxx dat ik graag werkzaam zou willen zijn in een dynamisch internationaal omgeving en waar ik mijn talenkennis goed in kan zetten.
Daarnaast zijn de grote mate van professionaliteit, de internationale ervaring en het stimuleren van ondernemend vermogen, voor mij drie hele belangrijke uitgangspunten die xxx te bieden heeft.

De vacature Junior Salesmanager Oost-Europa/Rusland sluit perfect aan op mijn interesses en loopbaan. Als verkoper binnendienst voor het Oekraďense landelijke advertentieblad “Business en Proposition” heb ik mijn eerste kennis gemaakt met de wereld van sales. Het onderhouden van contacten met bestaande klanten en het zoeken naar mogelijkheden om nieuwe klanten te werven net zoals het behalen van gestelde targets heb ik met veel plezier gedaan.

Naast mijn studie Communicatie aan Hanzehogeschool in Groningen, heb ik als freelance medewerker sales en communicatie bij Eurogates.biz gewerkt. In deze functie heb ik ervaren hoe ik door mijn inlevingvermogen en een proactieve houding zowel Russische als Nederlandse klanten tevreden kan stellen. Hier is mijn interesse voor handel met Rusland en andere Oost-Europese landen ontstaan en groot geworden. Dusdanig groot zelfs, dat ik er mijn beroep van wil maken! Omdat uw bedrijf een succesvolle handelsonderneming is, lijkt me de traineeschip bij uw xxx Unit een uitstekende mogelijkheid om mij ambities te realiseren en me verder in sales te ontplooien.

Als persoon bied ik uw organisatie gedrevenheid, leergierigheid en de belofte om in uw bedrijf een betrokken medewerker te worden. Ik ben van mening dat uw vacature als zowel een verbreding als een verdieping op mijn loopbaan kan zijn en hiertoe op mijn lijf geschreven is.
Graag hoop ik u hiervan te mogen overtuigen in een persoonlijk gesprek waarin ik mijn motivatie en mijn cv, welke ik als bijlage heb toegevoegd, kan toelichten.

Ik wacht uw antwoord met belangstelling af.

Met vriedelijke groet,
xxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 september 2009, 16:51
waldemir waldemir is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 september 2009
Berichten: 2
waldemir is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief van anderstalige in het Nederlands: help

Hi.

Ik ben geen expert op dit gebied. Maar wat mij is opgevallen dat je gauw neiging hebt om lange zinnen te maken. Dat leest niet soepel. Probeer het vooral te vermijden.

Udachi!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon