Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 april 2011, 16:26
regenbui regenbui is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 3
regenbui is on a distinguished road
Standaard Feedback Solicitatiebrief Junior Consultant

Beste allemaal. Onderstaand vind je de eerste draft van mijn Sollicitatiebrief. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie hier feedback op zouden kunnen geven. Uiteraard zal ik ook m'n best doen om in andere topics feedback te geven.


Geachte heer, mevrouw,

Op de website van XXX trof ik de vacature voor de functie junior ICT Consultant aan. Hierbij neem ik de vrijheid te solliciteren naar deze functie.

Het contact met klanten, de projectmatige instelling en het werken aan ICT gerelateerde projecten zijn drie aspecten die mij aan deze functie enorm aanspreken. Een internationale werkomgeving en een opleidingsprogramma om mijzelf verder te ontwikkelen is wat ervoor zorgt dat XXX de werkgever voor mij is.

Momenteel ben ik afgestudeerd als BBA aan de Hogeschool Utrecht met als studierichting International Business and Management Studies. Door verschillende projecten en colleges gedurende mijn studie ben ik erg resultaatgericht en communicatief vaardig geworden. Naast dit heb ik veel ervaring in een internationale werkomgeving op kunnen doen dankzij mijn studiejaar in Canada en afstudeerstage in Engeland.

Tijdens mijn studie heb ik als administratief medewerker de afdeling marketing en logistiek bij XXX ondersteund en ben hier tot op heden nog steeds werkzaam. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het contact met klanten, financiële administratie en voorraadbeheer. Helaas kan ik in deze functie geen uitdaging vinden en is er geen mogelijkheid tot doorgroeien.

Als persoon ben ik loyaal, een team player en een doorzetter die niet snel opgeeft. Dankzij mijn achtergrond in en passie voor ICT ben ik ervan overtuigd dat ik een positieve bijdrage aan XXX kan leveren.

Als bijlage heb ik mijn CV toegevoegd, die ik graag kom toelichten tijdens een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,

XXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2011, 20:10
karinnetje karinnetje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 april 2011
Berichten: 9
karinnetje is on a distinguished road
Standaard

Ik vind dat je neer hebt gezet dat je loyaal bent waarom ben je dat? en hoezo ben je een teamplayer?
En iets waardoor je brief blijft hangen mis ik. Een goede openingszin.

Verder vind ik je brief goed ingedeeld, en duidelijk.
Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 april 2011, 20:32
regenbui regenbui is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 3
regenbui is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karinnetje Bekijk bericht
Ik vind dat je neer hebt gezet dat je loyaal bent waarom ben je dat? en hoezo ben je een teamplayer?
En iets waardoor je brief blijft hangen mis ik. Een goede openingszin.

Verder vind ik je brief goed ingedeeld, en duidelijk.
Succes!
Hoi karinnetje, bedankt voor de feedback. Goed punt heb je daar, het zijn loze woorden als je ze niet onderbouwt. Ga ik aan werken.

Nu nog een one in a million openingszin :P
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 april 2011, 13:21
frissewind frissewind is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 april 2011
Berichten: 5
frissewind is on a distinguished road
Standaard

Je schrijft:

Het contact met klanten, de projectmatige instelling en het werken aan ICT gerelateerde projecten zijn drie aspecten die mij aan deze functie enorm aanspreken. Een internationale werkomgeving en een opleidingsprogramma om mijzelf verder te ontwikkelen is wat ervoor zorgt dat XXX de werkgever voor mij is.

Waarom spreekt dit je aan? En hoe jezelf verder ontwikkelen? Wat spreekt je precies aan aan de werkgever? Ik zou hier iets specifieker zijn.

Succes!!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 april 2011, 18:18
FlavC FlavC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 april 2011
Berichten: 4
FlavC is on a distinguished road
Standaard

Ziet er goed uit, ik zou alleen BBA voluit schrijven.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
consultant, studie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CV check - Graag feedback Scales Sollicitatiebrief en cv 2 17 november 2010 21:18
Sollicitatiebrief sociaal-wetenschappelijk onderzoeker, graag feedback dorine Sollicitatiebrief en cv 2 9 september 2010 11:52
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Sollicitaiebrief Teamleider, graag feedback H@rry Sollicitatiebrief en cv 2 19 december 2008 11:06
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker computerwinkel: graag feedback Sergio Sollicitatiebrief en cv 4 11 maart 2007 15:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon