Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Marktplaats > Loopbaantrainingen en -workshops

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 september 2010, 09:21
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Gratis e-boek; solliciteren kun je zelf! 12 hulpmiddelen om de baan te krijgen

De nieuwe website is af!

Nu denk je misschien leuk voor jou, maar wat heb ik daaraan?
In de eerste plaats is de nieuwe website veel mooier en overzichtelijker geworden. Daarbij biedt het nu ook vele extra’s die voor jou van belang zijn.

Je kunt bijvoorbeeld een gratis e-boek aanvragen. “solliciteren kun je zelf! 12 hulpmiddelen om daadwerkelijk de baan te krijgen”. Een e-boek vol tips om te onderzoeken of de baan uit de vacature die je gezien hebt wel echt bij je past. Tips over het schrijven van een goed CV en een goede sollicitatiebrief en tips om een goed sollicitatiegesprek.

Onmisbaar dus als je nu op zoek bent naar een andere baan.

Ook nieuw op de website is een e-cursus. Wil je wel een loopbaantraject volgen maar is Amsterdam te ver weg? Zie je geen kans om 5 gesprekken te voeren? Is een mondeling loopbaantraject om wat voor reden dan ook niet mogelijk voor je maar wil je wel graag antwoord op al jouw loopbaanvragen? De e-cursus “hoe je in 5 stappen een nieuwe wending geeft aan je loopbaan”is dan dé oplossing voor jou.

Natuurlijk blijft de mogelijkheid om een loopbaantraject van 5 gesprekken te volgen ook nog bestaan. Lees hieronder hoe 1 van mijn cliënten dat ervaren heeft.

"Ik heb mijn loopbaanbegeleidingtraject in vier maanden doorlopen bij De Roos. Ik heb zowel de vijf gesprekken als de OPQ test gedaan, en heb dit beiden heel zinvol gevonden. Vanaf het begin heb ik een klik gevoeld met mijn coach en heb ik de indruk gehad dat zij goed begreep waarom ik dit traject volgde en waar mijn knelpunten lagen. Het gevoel begrepen te worden in mijn machteloosheid over wat ik verder wilde, was voor mij rustgevend. Vanuit de OPQ-test zijn wij samen verder gaan kijken naar mijn wensen en mogelijkheden, en heb ik een beter beeld gekregen van mijn eigen interesses en de daarbij passende banen. Ik heb geleerd om mijn zoekgebied breed te houden en de zogenoemde beren op de weg niet te laten meespelen in het kijken naar de verschillende mogelijkheden. Ik heb nog geen nieuwe baan gevonden, maar weet nu waar mijn interesses liggen en waar ik moet zoeken. De kunst zal wel zijn om mijn doel niet uit het oog te verliezen, nu ik mijn coach (de stok achter de deur) niet meer geregeld zal spreken. Mocht het nog eens nodig zijn, dan weet ik haar te vinden voor een extra steuntje in de rug."

PN, intercedente uitzendbureau gezondheidszorg.
__________________
Wieteke van Heun - de Roos
www.wietekederoos.nl
Ik help zorgorganisaties met het ontwikkelen, organiseren en coördineren van leerinterventies zodat de medewerkers een leven lang kunnen leren en hun deskundigheid blijvend kunnen vergroten.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 13 september 2010 om 15:03 Reden: Teruggebracht tot één hyperlink (zie de voorwaarden)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Parttime solliciteren op fulltime baan claudia1980 Sollicitatiebrief en cv 4 5 december 2008 00:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon