Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 januari 2011, 16:12
onlinemarketeer onlinemarketeer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 januari 2011
Berichten: 2
onlinemarketeer is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie functie x

Hallo Allemaal,

hieronder vinden jullie een brief voor bedrijf x, branche toerisme. Het gaat om een functie met ervaring en expertise op het gebied van internet.
Graag jullie mening, reacties etc


Geachte mevrouw X,

“Gezocht functienaam. Gevonden allround online marketeer met passie voor internet”

U zoekt een enthousiaste ‘functie x’ die goed kan samenwerken binnen een team dan is dit precies de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame functie x ben waarnaar u zoekt.

Ik ben een allround online marketeer met analytisch inzicht en vol met ideeën. Graag zou ik mijn talenten bij (bedrijf x) willen inzetten om (stad x) op de kaart te zetten. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

In mijn loopbaan heb ik altijd te maken gehad met werken in teamverband. Een concreet voorbeeld is (bedrijf x) waar ik samen met collega’s van verschillende afdelingen werkte aan het nood-online-informatiesysteem voor reizigers. Het systeem heeft als doel reizigers van de meest actuele vlucht informatie te voorzien bij ernstige vertragingen en de klantenservice te ontlasten. Ik schreef de content voor dit systeem.

Het inzetten van social media voor online marketing activiteiten heb ik ervaring mee. Voor (bedrijf x) (zie c.v.) gebruik ik facebook en twitter om exclusieve kortingen te geven op producten voor loyale volgers en onderhoudt ik dialogen. Hierbij hou ik statistieken bij over bezoekers en conversie. Zo kan ik zien of een marketing actie effect heeft gehad.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de ruimte om nieuwe toepassingen te ontwikkelen en/of nieuwe media in te zetten. Denk aan twitter om informatie te delen over bezienswaardigheden in (stad x). Youtube zou je kunnen gebruiken voor het promoten van beurzen die gaan komen, om maar een paar ideeën te noemen.

Ik hoop u voor nu genoeg geďnformeerd te hebben, maar mocht u nog vragen hebben zou ik die graag voor u toelichten in een persoonlijk gesprek.
Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
X

Bijlage 1: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 februari 2011, 00:21
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard xxx

Misschien wat brutaal, maar volgens mij past dat in de branche/functie (niet bij mij ;-))wat dacht je van:
U zoekt een enthousiaste ‘functie x’ die goed kan samenwerken binnen een team dan ben ik (precies) degene die u zoekt.

Probeer soms te vermijden dat je opschrijft wat je denkt. "een concreet voorbeeld" leest wat raar.

Let op (werkwoord)spelling en of woorden wel of niet aan elkaar moeten.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 februari 2011, 22:15
danidenoord danidenoord is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2011
Berichten: 4
danidenoord is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onlinemarketeer Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

hieronder vinden jullie een brief voor bedrijf x, branche toerisme. Het gaat om een functie met ervaring en expertise op het gebied van internet.
Graag jullie mening, reacties etc


Geachte mevrouw X,

“Gezocht functienaam. Gevonden allround online marketeer met passie voor internet”

U zoekt een enthousiaste ‘functie x’ die goed kan samenwerken binnen een team dan is diten dit is precies de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame functie x ben waarnaar u zoekt.

Ik ben een allround online marketeer met analytisch inzicht en vol met veel ideeën. Graag zou ik mijn talenten bij (bedrijf x) willen inzetten om (stad x) op de kaart te zetten. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

In mijn loopbaan heb ik altijd te maken gehad met werken in teamverband gewerkt. Een concreet voorbeeld is (bedrijf x) waar ik samen met collega’s van verschillende afdelingen werkte aan het nood-online-informatiesysteem voor reizigers. Het systeem heeft als doel reizigers van de meest actuele vlucht informatie vluchtinformatie te voorzien bij ernstige vertragingen en de klantenservice te ontlasten. Ik schreef de content voor dit systeem.

HetOok heb ik ervaring met het inzetten van social media voor online marketing activiteiten. heb ik ervaring mee. Voor (bedrijf x) (zie c.v.) gebruik ik facebook en twitter om exclusieve kortingen te geven op producten voor loyale volgers en onderhoudt ik dialogen. Hierbij [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]Daarnaast[/COLOR] houd ik statistieken bij over bezoekers en conversie, zodat ik Zo kan ik zien of een marketing actie marketingactie effect heeft gehad.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de ruimte om nieuwe toepassingen te ontwikkelen en/of nieuwe media in te zetten. Hierbij [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]d[/COLOR]Denk ik aan twitter om informatie te delen over bezienswaardigheden in (stad x). Youtube zou gebruikt kunnen worden je kunnen gebruiken voor het promoten van beurzen die gaan komen, om maar een paar ideeën te noemen.

Ik hoop u voor nu genoeg geďnformeerd te hebben, maar mocht u nog vragen hebben[COLOR="rgb(46, 139, 87)"], dan[/COLOR] zou ik die graag voor u toelichten in een persoonlijk gesprek.
Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
X

Bijlage 1: CV
Hoi
Ik heb wat voorstellen gedaan voor wijzigingen in het groen, het rode kan dan weggehaald worden. Misschien heb je de brief al verzonden, ik heb geen idee
Groet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
mening, verbeteren, sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Sollicitatie voor een functie als administratief medewerkster Myriam Sollicitatiebrief en cv 0 15 oktober 2007 21:55
Sollicitatie ICT functie drekes Sollicitatiebrief en cv 3 10 maart 2007 11:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon