Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 augustus 2010, 18:31
martina martina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2010
Berichten: 2
martina is on a distinguished road
Standaard Graag feedback op mijn sollicitatiebrief

Geachte mevrouw ......,

Het telefonisch gesprek met mevrouw.......heeft mij nog enthousiaster gemaakt over de functie ...... Zoals...... met behulp van medewerkers en reizigers zich inzet voor het behoud van natuur en cultuur, daar wil ik graag aan meewerken en mijn talenten voor inzetten! En omdat de functie eisen bijzonder goed aansluiten op mijn ervaring en opleidingen, wil ik graag solliciteren voor deze functie.

Na het succesvol afronden van mijn toeristische opleidingen ben ik op zoek naar een afwisselende baan waarin ik mij als startende in de reisbranche verder kan ontwikkelen. Met name het feit dat ..... meer doet dan alleen de droomreis voor de reiziger verzorgen, maakt voor mij dat ik mijn carričre graag bij ..... wil ontwikkelen. De vacature ...... bij ..... spreekt mij in het bijzonder aan omdat ik hierin werkzaamheden verwacht die ik al zeer goed beheers.

Zowel binnen mijn werkzaamheden bij de ......... als bij mijn werkzaamheden als bandcoördinator en bandmanager heb ik regelmatig te maken met reserveringen en boekingen. Goede communicatie, klantvriendelijkheid en verkoopvaardigheden zijn hierin een absolute vereiste. Hoewel dit dus een totaal andere branche is zie ik toch de raakvlakken.
Ik werk zeer nauwkeurig en resultaat gericht, hou van aanpakken en mijn kennis te vergroten. Positiviteit en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Mijn landenkennis haal ik vooral uit mijn reiservaringen maar uiteraard heb ik ook een zeer uitgebreide kennis opgedaan tijdens mijn opleidingen.

Deze ervaring zou ik graag bij .... willen toepassen. Gezien mijn achtergrond, enthousiasme en het feit dat ik uitstekend zelfstandig maar tegelijk in teamverband kan functioneren meen ik dat de functie van ......... mij op het lijf geschreven is.

Hopelijk heeft mijn brief u net zo enthousiast gemaakt als uw organisatie mij. Ik zou graag deze sollicitatiebrief en Curriculum Vitae in een persoonlijk gesprek komen toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 augustus 2010, 16:26
dorine dorine is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2010
Berichten: 63
dorine is on a distinguished road
Standaard

De eerste 2 alinea's lijken op elkaar. Lees ze nog eens goed en zet de dingen die hetzelfde zeggen bij elkaar.

Begin een zin niet met "En omdat...", dat is niet mooi

Ik begrijp uit je brief dat je nu werkt bij "... "(begin 3e alinea) en als bandcoördinator/manager. Wat doen je dan bij "..."?

Wat zijn dan de raakvlakken tussen je werk bij "...", als bandcoördinator en het werk waar je nu naar solliciteert? Dat zou ik uitleggen.

Ik werk zeer nauwkeurig en resultaat gericht, hou van aanpakken en mijn kennis te vergroten. Deze zin klopt niet. Misschien zoiets als:
Ik houd van aanpakken en ik werk daarbij nauwkeurig en resultaatgericht. Door deze werkwijze probeer ik mijn kennis te vergroten.

Aan het begin van de 4e alinea staat: "Deze ervaring.." Over welke ervaring heb je het dan? Is het 1 ervaring of bedoel je "ervaringen"?

Ik hoop dat je iets hebt aan deze feedback
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief yvonnejoziasse Sollicitatiebrief en cv 3 16 juni 2010 15:45
Graag ontvang ik feedback over mijn sollicitatiebrief Tiramisu Sollicitatiebrief en cv 2 20 april 2010 16:23
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon