Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 januari 2009, 18:41
Irfan Irfan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2008
Berichten: 5
Irfan is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie brief productontwikkelaar

ik ben dit jaar afgestudeerd voor mijn HBO-opleiding voedingsmiddelentechnologie. Ik sta op het punt een baan te zoeken als productontwikkelaar. ik heb een vacature gevonden waar in ze startende productontwikkelaars de kans geven verder hun talenten te ontwikkelaar

kan iemand mij verder op weg helpen om een goede sollicitatiebrief op te stellen. zoals wat er verder in de brief moet staan

geachte heer/mevrouw,

naar aanleiding van de vacature op uw website over talentvolle technologen solliciteer ik naar de functie als productontwikkelaar.
Dit jaar heb ik mijn HBO-studie Voedingsmiddelentechnologie afgerond. Ik ben afgestudeerd bij de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA).
verder heb ik stage- en werkervaring opgedaan bij Mars, Unilever, Quaker Oats en de VWA.

Graag zou ik in aanmerking willen komen.........

in de bijlage vindt u mijn Curriculum Vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 januari 2009, 18:53
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie brief productontwikkelaar

Lees het forum goed door en schrijf dan een eerste concept. Vervolgens kan je concept worden voorzien van commentaar. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand anders je brief voor je gaat schrijven.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 januari 2009, 19:35
Irfan Irfan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2008
Berichten: 5
Irfan is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie brief productontwikkelaar

hier is mijn concept brief:

*naam bedrijf*
*tav*
*straat*
*postcode/woonplaats*

Rijswijk, 8 januari 2009

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik mijn interesse tonen voor de functie als productontwikkelaar.
Uw vacature spreekt mij er gaan, omdat ...........
Dit jaar heb ik mijn HBO-studie Voedingsmiddelentechnologie afgerond. Ik ben afgestudeerd bij de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA).
Ik heb stage- en werkervaring opgedaan bij Mars, Nutricia, Unilever R&D, Quaker Oats en Voedsel en Waren Autoriteit. In mijn CV staan de werkzaamheden die ik heb gedaan op mijn stages.

Verder ambieer ik deze functie om mijn verder te ontwikkelen tot een goed gekwalificeerde productontwikelaar.
Ik ben zeer enthousiast, flexibel, collegiaal en zeer leergierig. Daarnaast kan ik goed in teamverband werken en is werken onder druk geen probleem voor mij.
Met mijn kennis en eigenschappen denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw bedrijf.
Ik hoop van harte dat deze sollicitatie voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.


met vriendelijke groet,

*handtekening*

Irfan (achternaam)
*straat*
*postcode + woonplaats*
*telefoonnr*

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 januari 2009, 19:48
DarkAngel24 DarkAngel24 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 14
DarkAngel24 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie brief productontwikkelaar

Op carrieretijger vind je informatie over wat er in je brief móet staan en vind je voorbeeldbrieven. Wat er in ieder geval in moet en wat er nog niet in staat bij jou, is je motiviatie waarom je bij hen wilt werken, wat je aantrekt in hun bedrijf, en ook wat je in je vorige stages/banen hebt geleerd.

Veel succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie herintreder Ladylin Sollicitatiebrief en cv 1 7 september 2008 21:23
sollicitatie teamleider faruknl Sollicitatiebrief en cv 2 3 juli 2008 11:56
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie leer werkplaats sara Sollicitatiebrief en cv 1 28 december 2006 18:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon