Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 augustus 2008, 18:40
tweety_nl tweety_nl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2
tweety_nl is on a distinguished road
Standaard hoe zeg ik mijn uitzendbaan op een fatsoenlijke wijze op?

Ik werk momenteel een aantal maanden via het uitzend bureau. ik heb mijn vaste baan opgezegd voor deze uitzendbaan waar een vaste baan uit voort zou komen. mijn inwerkperiode was veel te kort en moet het werk al doende leren.van mij wordt verwacht dat ik iemand vervang die er jaren heeft gewerkt wat niet gaat in een aantal maanden.nu zit ik er een aantal maanden maar heb het totaal niet meer naar mijn zin. het lijkt wel of ik niets goed doe. collegas blijven maar hameren op alles wat ik fout doe en wat ik anders moet doen . ik heb al 2 gesprekken gehad met mijn leidinggevende en toen werd gevraagd of ik het wel naar mijn zin had. want ze hadden al zoveel tijd geld en energie in mij gestoken.op het moment van het gesprek had ik het ook nog naar mijn zin, maar het plezier is nu helemaal weg. Ik heb het gevoel dat er een te grote druk op mij is gelegd. ik ben niet het type wat bij elk wissewasje naar mijn chef loopt dus ik heb het er nooit echt met hem over gehad. nu heb ik het helemaal gehad en wil eigenlijk weg maar wat is een fatsoenlijke manier om dit te doen. eerst naar het uitzendbureau om aan te geven dat ik weg wil, gelijk naar mijn baas en zeggen dat ik per direct stop? ik heb ook geen zin om tegen mijn baas te zeggen dat ik weg wil en vervolgens nog een paar weken tegen mijn collegas aan moet kijken. wat is een fatsoenlijke manier om op te stappen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 augustus 2008, 23:28
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hoe zeg ik mijn uitzendbaan op een fatsoenlijke wijze op?

Dit is idd geen doen zo.

Als het goed is kan je eigenlijk zo weg bij het bedrijf, omdat je voor een uitzendburo werkt. Ik zou als ik jou was het uitzendburo bellen of een afspraak maken en vertellen hoe het in elkaar zit en dat je er graag per direct weg wilt en dat je graag wat anders wilt doen. Als zij dan iets anders voor je hebben (gevonden), dán zou ik het pas tegen je chef zeggen.

Het is voor het bedrijf natuurlijk niet zo leuk als je per direct weg gaat, maar aan de andere kant, je werkt voor een uitzendburo, dus als zij willen kunnen ze je ook per direct op straat zetten. Denk vooral aan je zelf, want dit is geen leuk werken zo.
Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 augustus 2008, 08:36
tweety_nl tweety_nl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2
tweety_nl is on a distinguished road
Standaard Re: hoe zeg ik mijn uitzendbaan op een fatsoenlijke wijze op?

dank je voor je reactie, ik heb zelf ook al lang het idee dan het geen doen is zo. maar ja op een gegeven moment wordt je zo onzeker dat je aan je zelf gaat twijfelen. ik heb al besloten om vandaag naar mijn contactpersoon bij het uitzendbureau langs te gaan en mijn verhaal te doen. en te vragen wat ik nu precies het beste kan doen. het probleem alleen is dat als zij dit mededelen aan het bedrijf ik dan helemaal de pispaal van de afdeling word zolang ik er nog zit. en daar heb ik ook geen zin in. ik ga vandaag in ieder geval naar het uitzendbureau om mijn verhaal te doen en dan zie ik wel.
wat ik wel weet is dat ik in ieder geval weer aan mezelf moet denken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 augustus 2008, 21:19
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hoe zeg ik mijn uitzendbaan op een fatsoenlijke wijze op?

En hoe is het afgelopen??
Met citaat reageren
  #5  
Oud 2 september 2008, 12:39
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hoe zeg ik mijn uitzendbaan op een fatsoenlijke wijze op?

ik had het uitzendbureau gebeld dat ik een gesprek wou en op dezelfde dag kwam mijn baas erme dat hij een gesprek wou met mij, dus ik wist al hoe laat het was. ik heb ik dat gesprek aangegeven dat ik ermee stopte en dat die week gelijk de laatste was. in het gesprek kreeg ik allerlei verwijten over me heen die deels echt niet mijn verantwoordelijk waren maar ik had niet eens zin meer om daar op in te gaan. de dag erna was het alsof ik niet bestond mijn collegas hebben de hele dag niets gezegd alleen maar geroddel achter mijn rug om. dus ik ben blij dat ik er weg ben. nu nog een nieuwe baan maar zelfs zonder werk ben ik echt blij dat ik er weg ben
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
van mijn passie mijn werk maken, een reëel plan? Amber9 Loopbaanvragen 3 11 juli 2008 11:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon