Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 augustus 2008, 18:40
tweety_nl tweety_nl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2
tweety_nl is on a distinguished road
Standaard hoe zeg ik mijn uitzendbaan op een fatsoenlijke wijze op?

Ik werk momenteel een aantal maanden via het uitzend bureau. ik heb mijn vaste baan opgezegd voor deze uitzendbaan waar een vaste baan uit voort zou komen. mijn inwerkperiode was veel te kort en moet het werk al doende leren.van mij wordt verwacht dat ik iemand vervang die er jaren heeft gewerkt wat niet gaat in een aantal maanden.nu zit ik er een aantal maanden maar heb het totaal niet meer naar mijn zin. het lijkt wel of ik niets goed doe. collegas blijven maar hameren op alles wat ik fout doe en wat ik anders moet doen . ik heb al 2 gesprekken gehad met mijn leidinggevende en toen werd gevraagd of ik het wel naar mijn zin had. want ze hadden al zoveel tijd geld en energie in mij gestoken.op het moment van het gesprek had ik het ook nog naar mijn zin, maar het plezier is nu helemaal weg. Ik heb het gevoel dat er een te grote druk op mij is gelegd. ik ben niet het type wat bij elk wissewasje naar mijn chef loopt dus ik heb het er nooit echt met hem over gehad. nu heb ik het helemaal gehad en wil eigenlijk weg maar wat is een fatsoenlijke manier om dit te doen. eerst naar het uitzendbureau om aan te geven dat ik weg wil, gelijk naar mijn baas en zeggen dat ik per direct stop? ik heb ook geen zin om tegen mijn baas te zeggen dat ik weg wil en vervolgens nog een paar weken tegen mijn collegas aan moet kijken. wat is een fatsoenlijke manier om op te stappen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 augustus 2008, 23:28
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hoe zeg ik mijn uitzendbaan op een fatsoenlijke wijze op?

Dit is idd geen doen zo.