Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 maart 2006, 10:16
ellencamps ellencamps is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Berichten: 1
ellencamps is on a distinguished road
Standaard sollicitatie klinisch psycholoog: reacties aub

16 maart 2005

Ellen Camps

Akkerstraat 2[/font]

3670 Meeuwen-Gruitrode

gsm: 06********

email: ellencampshotmail.com

Sollicitatie klinisch psycholoog

Geachte,

Bij deze stuur ik in bijlage mijn cv. Graag zou ik mij kandidaat stellen voor de functie van klinisch psycholoog, waarvan ik de vacature op uw site heb gevonden.

Ik heb een diploma licentiaat in de psychologie (klinische: kind, jeugdige en gezin, met een theoretisch pakket ontwikkelingspsychologie). Verder behaal ik in juni 2006 ook nog mijn diploma van licentiaat in de familiale en seksuologische wetenschappen. Ik ben op zoek naar een betrekking als psychologe in de klinische sector. Bij voorkeur werk ik binnen een multidisciplinair team vanwege de verschillende visies op een probleem, maar ook vanwege de ondersteuning die je kan krijgen van zo een team. Ik kan echter ook goed zelfstandig werken. Vooral jongeren spreken mij aan, maar ook met kinderen zou ik graag werken, beiden graag in de gezinscontext. Ik ben dan ook van plan in de toekomst een opleiding tot gezinstherapeut te volgen.

Ik heb acht maanden stage gedaan op de K-dienst van het psychiatrisch ziekenhuis Sint-Jozef te Kortenberg. De patiënten op deze afdeling waren tussen de 14 en 18 jaar. Mijn taak bestond erin onder andere de psychodiagnostiek te doen bij de patiënten in de opnamegroep. Ook bij deze groep deed ik individuele begeleidende gesprekken, naast groepstherapie. De gezinstherapieën op deze afdeling heb ik mogen meevolgen.

Ik ben een gedreven persoon en een doorzetter. Als ik aan iets begin, wil ik het zo goed mogelijk afwerken. Ik streef naar tevredenheid voor alle partijen. Ik ben twee jaar lang jaarverantwoordelijke geweest, wat inhoudt dat ik heb leren schipperen tussen de mening van studenten en deze van professoren. Deze functie heeft mij ook de eigenschap van het organiseren bijgebracht. Verder ben ik een enthousiast persoon die graag haar handen uit de mouwen steekt. Ik kijk daarom graag uit naar een eventuele verdere kennismaking tijdens een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groeten,

Ellen Camps
-------

zouden jullie het eens willen nalezen want het is mijn allereerste sollicitatiebrief en ik wil hem zo snel mogelijk naar ergens opsturen

Laatst gewijzigd door Maarten; 4 april 2006 om 22:27 Reden: Word-html verwijderd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2006, 18:35
sophie sophie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2006
Berichten: 2
sophie is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie klinisch psycholoog: reacties aub

Hoi Ellen,

de brief ziet er goed uit alleen wat me opviel is dat je elke alinea met ik begint dat zou ik even veranderen.

Verder vroeg ik me af of de brief op 1 a4tje past. Hij lijkt wat langer maar misschien valt dat wel mee?!

Succes ermee

Groetjes Sophie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 maart 2006, 18:47
Jowendy Jowendy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Berichten: 5
Jowendy is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie klinisch psycholoog: reacties aub

inhoudelijk goed maar structuur in niet echt geordend. Ik ben ook geen ster in het schrijven maar hier wat tips die mij ook hebben geholpen. de meeste heb je al in je brief verwerkt.

succes

[Kopie van auteursrechtelijk beschermde tekst verwijderd. Alleen eigen teksten a.j.b., dat is een voorwaarde van dit forum. Meer tips hier.
De forumbeheerder]

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 27 maart 2006 om 22:51
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 maart 2006, 22:32
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie klinisch psycholoog: reacties aub

"Ik ben twee jaar lang jaarverantwoordelijke geweest, wat inhoudt dat ik heb leren schipperen tussen de mening van studenten en deze van professoren."

Ik zou ervan maken: de mening van studenten en de mening van professoren. Succes!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 april 2006, 12:41
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie klinisch psycholoog: reacties aub

Hele goede brief maar toch een kleine opmerking.
Bij voorkeur werk ik binnen een multidisciplinair team vanwege de verschillende visies op een probleem, maar ook vanwege de ondersteuning die je kan krijgen van zo een team.
Die je kan krijgen van zo een team klinkt een beetje krom, ik weet niet of dit beter klinkt: die je hier door ( of binnen of van) kunt krijgen.
Deze functie heeft mij ook de eigenschap van het organiseren bijgebracht.
Van het kun je weglaten.
Veel succes met je sollicitaties.
groetjes Nicky
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon