Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 juni 2009, 13:23
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief assistent-accountant

Hallo!

Zou iemand mijn sollicitatiebrief na kunnen kijken en eventuele opmerkingen melden? Ben er nog niet helemaal zeker van en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Gr. Sabrina


Eigen gegevens

Gegevens bedrijf

Plaats, 22-06-2009


Betreft: sollicitatie assistent-accountant

Geachte x,

Toen mijn oog viel op uw vacature in Het Kompas, was ik direct enthousiast. Bij deze wil ik dan ook solliciteren voor de functie assistent-accountant
Dit jaar heb ik mijn opleiding ‘grafisch vormgeven’ afgerond en wil daarom ontzettend graag aan het werk. Tijdens mijn studie kwam ik er achter dat grafisch vormgeven toch niet bij mijn past en dit lijkt meer bij mij te passen. Deze functie is natuurlijk heel anders dan waar ik voor geleerd heb, maar het lijkt me erg leuk om meer van dit vak te kunnen leren. In de zomer van 2005 heb ik bij de Rabobank in x gewerkt als administratief medewerker en dit beviel mij erg goed. Vandaar mijn interesse in de administratieve branche. Als bijbaan op de zaterdag, werk ik nu bij x in x. Hier beheer ik zelfstandig het x. Verkoop, vragen/klachten verwerking van de klanten en het onderhouden van het x vallen onder mijn taken. Jullie vragen iemand die zelfstandig kan werken en klantgericht denkt. Deze twee eigenschappen komen bij mijn bijbaan ook altijd terug en zijn mij dus niet vreemd. Ook ben ik niet bang om initiatief te nemen.

Ik ben zeer positief in gesteld en gemotiveerd om uw functie te vervullen en kijk dan ook uit naar een oriënterend gesprek, zodat we nader kennis kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Sabrina ******

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 juni 2009, 16:21
Yvonne `84 Yvonne `84 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 2
Yvonne `84 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent-accountant

Ik zou het wel een beetje aanpassen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sabrin-aa Bekijk bericht
Hallo!

Toen mijn oog viel op uw vacature in Het Kompas, was ik direct enthousiast.
Enter
Bij deze wil ik dan ook solliciteren voor de functie assistent-accountant.
Enter
Dit jaar heb ik mijn opleiding ‘grafisch vormgeven’ afgerond en wil daarom ontzettend graag aan het werk. Tijdens mijn studie kwam ik er achter dat grafisch vormgeven toch niet bij mijpast en de functie als assistent-accountant trekt mij. Deze functie is natuurlijk heel anders dan waar ik voor geleerd heb, maar het lijkt mij erg leuk om meer van dit vak te kunnen leren.
Enter
In de zomer van 2005 heb ik bij de Rabobank in x gewerkt als administratief medewerker en dit beviel mij erg goed. Vandaar mijn interesse in de administratieve branche. Als bijbaan op de zaterdag, werk ik nu bij x in x. Hier beheer ik zelfstandig het x. Verkoop, vragen/klachten verwerking van de klanten en het onderhouden van het x vallen onder mijn taken.
Enter
Jullie vragen iemand die zelfstandig kan werken en klantgericht denkt. Deze twee eigenschappen komen bij mijn bijbaan ook altijd terug en zijn mij dus niet vreemd. Ook ben ik niet bang om initiatief te nemen.

Ik ben zeer positief in gesteld en gemotiveerd om uw functie te vervullen en kijk dan ook uit naar een oriënterend gesprek, zodat wij nader kennis kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Sabrina ******

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 juni 2009, 16:36
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent-accountant

Ok, ik heb het aangepast en verstuurd. Hardstikke bedankt!

Gr. Sabrina
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Junior Assistent Accountant Estherhaley Sollicitatiebrief en cv 2 10 februari 2009 13:57
Solliciteren voor de funcie Assistent Accountant. Graag meningen & tips! Estherhaley Sollicitatiebrief en cv 0 2 februari 2009 20:44
Sollicitatiebrief assistent accountant Claudia_1979 Sollicitatiebrief en cv 2 28 januari 2008 13:57
Sollicitatiebrief assistent systeembeheerder CVOK Sollicitatiebrief en cv 0 14 september 2007 18:08
Sollicitatie Junior Assistent Accountant AA Danny Sollicitatiebrief en cv 8 15 april 2006 20:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon