Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 februari 2013, 11:23
elvispresley elvispresley is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 februari 2013
Berichten: 3
elvispresley is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief, graag commentaar

hallo, heeft iemand nog tips om deze sollicitatiebrief nog wat overtuigender te maken?


Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik graag reageren op uw vacature van 14/02/2013 op de website....Graag stel ik mij kandidaat voor de positie van docent Engels op uw school...
Ik ben een ervaren, gediplomeerd docent en heb in Nederland, België en Italië gestudeerd. Na mijn masteropleiding muziek in Italië gevold te hebben, ben ik nu weer terug in Nederland en op zoek naar een nieuwe uitdaging. Na en tijdens mijn conservatorium opleiding heb ik werkervaring opgedaan als docent muziek e Engels aan scholen en als privé-docent in Nederland, Duitsland, België en Italië. Het wonen in verschillende landen heeft mij een goed taalgevoel opgeleverd. Ik spreek vloeiend Nederlands, Italiaans, Duits en Engels. Tijdens mijn opleiding heb ik geleerd verschillende pedagogische vormen te hanteren.
Ik beschouw mijzelf als een geduldige leraar met een groot inlevingsvermogen.
In 2010 ben ik naar Perugia, Italië verhuisd om hier mijn masterdiploma "uitvoerend musicus" te behalen. Tijdens deze periode volgde ik een cursus Italiaans aan de "Universitŕ per Stranieri", een instuut voor de Italiaanse taal en cultuur. Ook gaf ik in Italië Engelse les op een interactieve manier aan peuters en kleuters op verschillende scholen. Ik heb destijds een eigen lesmethode bedacht. Door middel door muziek, spel en taal te combineren is het gelukt deze zeer jonge kinderen de beginselen van het Engels bij te brengen. Momenteel woon ik weer in Nederland en geef ik Duitse en Engelse les aan de Volksuniversiteit in Duitsland. Hier werk ik met een klas volwassenen.
Wat mij erg aanspreekt in het onderwijs is de dynamiek en het contact met leerlingen. Het geeft mij zeer veel voldoening om te zien hoe leerlingen gedurende een schooljaar groeien in hun ontwikkeling. Door mijn internationale en veelzijdige ervaringen als docent beschik ik over sterk cultureel bewustzijn en ben ik mij ervan bewust van de inspanningen en de inspiratie die bij het verwerven van een taal komen kijken.
Uw school spreekt mij zeer aan vanwege het internationale karakter en omdat u hoge kwaliteit van onderwijs en vooruitgang belangrijk vindt.
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u mijn sollicitatie verder toelichten en zie een uitnodiging graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
...
Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 februari 2013, 11:33
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Beste Elvis,

Je krijgt geen commentaar op je brief van me. Waarom niet? Dat kan je hier lezen.

Neem zelf de moeite om brieven van anderen te lezen. Besteed er een uurtje aan en je hebt waarschijnlijk zoveel geleerd dat je de brief die je nu geplaatst hebt zelf al heel veel beter kan maken. Vraag daarna om feedback.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief sr. systeembeheerder graag commentaar helpmij Sollicitatiebrief en cv 3 23 april 2012 16:46
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon