Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 februari 2013, 00:11
Maris82 Maris82 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 2
Maris82 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Financieel administratief medewerkster

Hallo allemaal,

Ik wil graag solliciteren naar een parttime baan. Wat vinden jullie van deze brief? Graag jullie reacties.

Geachte Heer ....,
Bij het lezen van de vacature financieel administratief medewerker op de website van xxxl raakte ik meteen enthousiast. Op uw website van xxx zag ik dat het om een platte organisatie gaat. Dit spreekt mij erg aan. Ik las ook dat het een zelfstandige en afwisselende functie is. Dit is wat me erg aanspreekt.

Op dit moment werk ik als financieel administratief medewerkster in de meubelbranche. In mijn huidige functie ben ik verantwoordelijk voor het voeren van de algehele financiële administratie van het bedrijf. Daar het economische slecht gaat met het bedrijf ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Voor deze functie heb ik ruim 9 jaar in de accountancy gewerkt. In de accountancy ben ik bezig geweest met het opstellen van jaarrekeningen en het verwerken van financiële administraties in het midden en kleinbedrijf. Daarnaast heb ik ervaring opgedaan op het gebied van plannen, notuleren, agendabeheer, archiveren, beantwoorden van telefoon en brieven opstellen. Door het vele afwisselende werk heb ik veel geleerd en werk ik altijd met veel plezier.

Tijdens mijn loopbaan heb ik geleerd om accuraat te werken. Verder omschrijf ik mezelf als representatief, doorzetter, enthousiast en ik verlies in stressvolle situaties nauwkeurigheid niet uit het oog. Tevens ben ik communicatief sterk en ambitieus. Ik functioneer zowel in een team als zelfstandig.
Ik wil mijn motivatie en bijgevoegd curriculum vitae graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,

xxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 maart 2013, 13:27
BaZZeHH BaZZeHH is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 8
BaZZeHH is on a distinguished road
Standaard

Beste Maris,

Een leuke brief met een paar opmerkingen van mijn kant. Alleen in de eerste alinea spreek je over de functie en het bedrijf. Ik zou bijvoorbeeld in de overige alinea's jouw werkervaring spiegelen aan de functie waarop je solliciteert. Tevens onderstaand wat opmerkingen in de tekst:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maris82 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik wil graag solliciteren naar een parttime baan. Wat vinden jullie van deze brief? Graag jullie reacties.

Geachte Heer ....,
Bij het lezen van de vacature financieel administratief medewerker op de website van xxxl raakte ik meteen enthousiast. Op uw website van xxx zag ik dat het om een platte organisatie gaat. Dit spreekt mij erg aan. Ik las ook dat het een zelfstandige en afwisselende functie is. Dit is wat me erg aanspreekt. (Je valt in herhaling met dat het je aanspreekt)

Op dit moment werk ik als financieel administratief medewerkster in de meubelbranche. In mijn huidige functie ben ik verantwoordelijk voor het voeren van de algehele financiële administratie van het bedrijf. Daar het economische slecht gaat met het bedrijf ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Voor deze functie heb ik ruim 9 (cijfers onder 10 schrijf je doorgaans uit, dus negen jaar)jaar in de accountancy gewerkt. In de accountancy ben ik bezig geweest met het opstellen van jaarrekeningen en het verwerken van financiële administraties in het midden en kleinbedrijf(midden- en kleinbedrijf). Daarnaast heb ik ervaring opgedaan op het gebied van plannen, notuleren, agendabeheer, archiveren, beantwoorden van telefoon en brieven opstellen(schriftelijke en mondelinge communicatie). Door het vele afwisselende werk heb ik veel geleerd en werk ik altijd met veel plezier.

Tijdens mijn loopbaan heb ik geleerd om accuraat te werken. Verder omschrijf ik mezelf als representatief, doorzetter, enthousiast en ik verlies in stressvolle situaties nauwkeurigheid niet uit het oog. Tevens ben ik communicatief sterk en ambitieus. Ik functioneer zowel in een team als zelfstandig.
Ik wil mijn motivatie en bijgevoegd curriculum vitae graag komen (komen weglaten) toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,

xxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie administratief medewerkster gaitries Sollicitatiebrief en cv 5 3 november 2011 11:16
Open sollicitatie administratief medewerkster Grietje Sollicitatiebrief en cv 4 22 januari 2010 22:39
Sollicitatie Administratief medewerkster angelmagic Sollicitatiebrief en cv 0 13 januari 2010 13:09
Sollicitatie voor een functie als administratief medewerkster Myriam Sollicitatiebrief en cv 0 15 oktober 2007 21:55
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 20 januari 2007 01:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon