Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 november 2012, 20:51
Monatoetje1410 Monatoetje1410 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 november 2012
Berichten: 1
Monatoetje1410 is on a distinguished road
Standaard Sollicitiebrief callcenter medewerkster, graag feedback

Hoihoi,

Ik werk op dit moment bij UPS als administratief medewerkster, omdat ik mijn contract niet verlengt krijg, ben ik al vast opzoek naar een andere baan. Nu loopt in maart mijn contract af en de banen liggen niet voor het oprapen

Ik heb jaren lang callcenter werk gedaan en ben dus ook weer opzoek naar vacatures in deze branche. Het klinkt misschien vreemd van admin terug naar callcenter agent, maar alles beter dan straks thuis zitten!

Nu nog de sollicitatiebrief, ik twijfel een beetje over mijn brief, aangezien ik hier niet zo'n held in ben



De motivatie voor callcenter werk:

Mijn aandacht werd gelijk getrokken door de advertentie op uitzendbureau.nl waarin u opzoek bent naar een klantenservice medewerker. Ik pas goed in het door u geschetste profiel en wil dit graag in deze brief toelichten.

Momenteel ben ik werkzaam als administratief medewerkster bij UPS. Daar UPS mijn contract niet verlengt ben ik opzoek naar een andere baan. Ik heb jaren lang callcenter werk gedaan en mis het contact de klanten en zou graag weer in een callcenter aan de slag gaan.

Ik zou mijzelf omschrijven als een enthousiast persoon, die flexibel, sociaal, vriendelijk en leergierig is.

Mijn ervaringen in het verleden hebben mij voldoende bagage meegegeven om in de functie als klantenservice medewerker een daadwerkelijke bijdrage te kunnen leveren bij Canon Venlo.

Graag zou ik mijn motivatie voor de functie als klantenservice medewerker verder toelichten tijdens een persoolijk gesprek.


Groetjes Monatoetje1410
  #2  
Oud 26 november 2012, 23:35
de Patrick de Patrick is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 82
de Patrick is on a distinguished road
Standaard

Als je ervaring hebt in callcenter dan verduidelijk ook wat je exact doet, of geef in twee zinnen weer hoe dit werkt (wat doet UPS, wat voor vragen hebben mensen, enz.) en verwijs naar je cv voor een iets gedetailleerdere schets van je werk. Als je in een gelijkaardige functie wilt blijven werken, geef dan ook weer dat je dit graag wilt doen. Als je eens 'een stap achteruit' zult zetten bij een nieuwe werkgever, verwacht je dan maar zeker aan een vraag over hoe je je toekomst binnen dat bedrijf ziet als je de functie krijgt.
  #3  
Oud 28 november 2012, 11:10
Beewee's schermafbeelding
Beewee Beewee is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 15 augustus 2012
Berichten: 133
Beewee is on a distinguished road
Standaard

Hallo Monatoetje,

Leuk dat je hier langskomt. Op dit forum willen we je vragen, eerst eens wat anderen te helpen met hun brieven voordat je er zelf eentje post.
__________________
Vriendelijke groeten,

Beewee
  #4  
Oud 28 november 2012, 13:53
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Beste Monatoetje1410,

Welkom op dit forum! Kijk ajb eerst even naar stap 2 van de spelregels:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
... en wees zo vriendelijk zelf ook enkele sollicitatiebrieven van andere forumleden van commentaar te voorzien.

Aangezien dit de laatste tijd weer erg vaak gebeurt en mensen vervolgens niets meer van zich laten horen, sluit ik nu deze discussie. Je mag je brief opnieuw plaatsen nadat je zelf enkele mensen feedback hebt gegeven.

Vriendelijke groet,
__________________
René
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Administratief medewerkster, graag feedback Lian Sollicitatiebrief en cv 3 6 februari 2011 18:06
Sollicitatiebrief facilitair medewerkster bibliotheek: feedback please Wendystarrie Sollicitatiebrief en cv 1 28 juli 2010 00:56
Sollicitatie Administratief medewerkster angelmagic Sollicitatiebrief en cv 0 13 januari 2010 13:09
Graag mijn brief beoordelen administratief medewerkster / klantenservice medewerkster Floor78 Sollicitatiebrief en cv 3 18 oktober 2009 15:15
sollicitatiebrief medewerkster Informatie- en servicecentrum. Sinie Sollicitatiebrief en cv 2 17 november 2008 20:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon