Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 januari 2009, 19:54
Nakker Nakker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 januari 2009
Berichten: 2
Nakker is on a distinguished road
Standaard Solicitatie Cupply chain management medewerker (starter)

Goede avond,

vorige week is een vacature vrijgekomen, die mij interessant lijkt.
Het betreft hier een interne solicitatie:

Bedrijf X
Dhr. X van XXXXXX
XXX
XXX

XXX
XXX
XXX
XXX

Oosterhout, 26 januari 2009

Betreft: vacature medewerker Supply Chain Management


Geachte Heer van XXX,

U zoekt een verantwoordelijke medewerker voor op de afdeling Supply Chain Management en deze functie lijkt mij interessant. Ik zal U er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die verantwoordelijke medewerker bent waarnaar U zoekt.

Ik werk al enige tijd bij bedrijf X, en zou graag binnen dit bedrijf door willen groeien.
Wat mij erg aanspreekt bij bedrijf X zijn de arbeidsvoorwaarden en de vrijheid die je krijgt, om je functie uit te oefenen.

In mijn huidige functie als MVA medewerker, zie ik nog wel de kans om mezelf verder te ontwikkelen, maar de uitdaging is niet heel groot meer. Ik wil graag mijn kennis vergroten en daarom solliciteer ik naar deze functie.

In mijn huidige functie ben ik verantwoordelijk voor de aansturing van binnenkomende grondstoffen, gereed producten en Darmstadt transporten. Een uitdagende vervolg lijkt mij dan ook de functie van Supply Chain Managment medewerker.
Voor de functie zoekt U iemand met een bepaald profiel. Dit profiel is niet heel veel verschillend met het profiel van een MVA medewerker, zie beide functie omschrijvingen. In de relatief korte tijd dat ik hier werk heb ik bewezen het juiste denk en werk niveau te hebben.

In mijn functie als MVA medewerker heb ik al ervaring opgedaan met SAP en heb hier kennis gekregen van grondstoffen en verpakkingsmaterialen.
Ik ben flexibel, stressbestendig, samenwerkingsgericht en communicatief vaardig.
Daarnaast beheers ik de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. Voor verdere informatie over mijn profiel verwijs ik U graag door naar mijn curriculum Vitae, welke te vinden is in de bijlage.

Graag wil ik in een mondeling gesprek verdere bijzonderheden over deze functie van U vernemen en eventuele zaken verder toelichten.

Mvg,



XXXX

Bijlage: curriculum vitae



In mijn ogen leest de brief rommelig, ik zou daarom ook graag willen weten wat ik kan aanpassen om de brief beter leesbaar te maken. Vooral de 4e alinea loopt niet lekker in mijn ogen.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 januari 2009, 15:17
ChantalH ChantalH is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2009
Berichten: 3
ChantalH is on a distinguished road
Standaard Re: Solicitatie Cupply chain management medewerker (starter)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nakker Bekijk bericht
Goede avond,

vorige week is een vacature vrijgekomen, die mij interessant lijkt.
Het betreft hier een interne solicitatie:

Bedrijf X
Dhr. X van XXXXXX
XXX
XXX

XXX
XXX
XXX
XXX

Oosterhout, 26 januari 2009

Betreft: vacature medewerker Supply Chain Management


Geachte Heer van XXX,

U zoekt een verantwoordelijke medewerker voor op de afdeling Supply Chain Management en deze functie lijkt mij interessant. Ik zal U er in deze brief van overtuigen waarom ik denk als je iemand ZAL overtuigen, moet je er zelf in ieder geval zeker van zijn dat jij de medewerker bent die ze zoeken, dus niet ik denk dat ik die verantwoordelijke medewerker bent waarnaar U zoekt.

Ik werk al enige tijd bij bedrijf X, komma weghalen en zou graag binnen dit bedrijf door willen groeien. aan elkaar doorschrijven
Wat mij erg aanspreekt bij bedrijf X zijn de arbeidsvoorwaarden en de vrijheid die je krijgt, komma weghalen om je functie uit te oefenen.

In mijn huidige functie als MVA medewerker, komma weghalen zie ik nog wel de kans om mezelf verder te ontwikkelen, komma weghalen maar de uitdaging is niet heel heel is betrekkelijk, zou ik weglaten groot meer. Ik wil graag mijn kennis vergroten en daarom solliciteer ik naar deze functie.

In mijn huidige functie ben ik verantwoordelijk voor de aansturing van binnenkomende grondstoffen, gereed producten en Darmstadt transporten. Een uitdagende uitdagend vervolg hierop lijkt mij dan ook de functie van Supply Chain Managment medewerker.
enter
Voor de functie zoekt U iemand met een bepaald profiel. Dit profiel is niet heel veel verschillend met het profiel van een MVA medewerker dit profiel komt op veel onderdelen over een met die van een MVA mederwerker, zie beide functie omschrijvingen. zie beide functie omschrijvingen zou ik weglaten, komt over alsof ze niet zo intelligent zijn In de relatief korte tijd dat ik hier werk heb ik bewezen het juiste denk- en werk niveau te hebben.

In mijn functie als MVA medewerker heb ik al ervaring opgedaan met SAP en heb hier kennis gekregen van grondstoffen en verpakkingsmaterialen. aan elkaar doorschrijven Ik ben flexibel, stressbestendig, samenwerkingsgericht en communicatief vaardig. geen enter
Daarnaast beheers ik de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. Voor verdere informatie over mijn profiel verwijs ik U graag door door weglaten naar mijn curriculum Vitae, welke te vinden is in de bijlage.

Graag wil ik in een mondeling gesprek verdere bijzonderheden over deze functie van U vernemen en eventuele zaken vragen? verder toelichten.

Mvg,



XXXX

Bijlage: curriculum vitae


In mijn ogen leest de brief rommelig, ik zou daarom ook graag willen weten wat ik kan aanpassen om de brief beter leesbaar te maken. Vooral de 4e alinea loopt niet lekker in mijn ogen.
Alvast bedankt.
Zo, ik lijk wel een juf (ben ik ook ), maar heb even wat dingen voor je aangepast. Ik vind de brief qua inhoud goed, alleen was het nogal van de hak op de tak. Door een goede indeling te maken in alinea's, komma's weg te laten waar nodig en wat "lopender"te schrijven, denk ik dat je brief veel meer een geheel wordt. Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 januari 2009, 15:18
ChantalH ChantalH is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2009
Berichten: 3
ChantalH is on a distinguished road
Standaard Re: Solicitatie Cupply chain management medewerker (starter)

Ojee, had niet gezien dat je hele brief cursief was, dus ik dacht doe slim en mijn commentaar cursief. Hoop dat je er toch uit komt!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 januari 2009, 19:46
Nakker Nakker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 januari 2009
Berichten: 2
Nakker is on a distinguished road
Standaard Re: Solicitatie Cupply chain management medewerker (starter)

Hallo ChantalH, bedankt voor je reactie!
Nu leest de brief idd een stuk makkelijker.

Mvg,

Nakker
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies graag!! d(^_^)b startersfunctie voor doorgroeien tot Management Assistant curicat Opleiding kiezen en volgen 9 3 juli 2006 13:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon