Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 september 2009, 23:06
chaimae22 chaimae22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 september 2009
Berichten: 1
chaimae22 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, Graag commentaar

Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe mijn brief over komt. Het gaat om een open sollicitatie. Ben ik iets vergeten? Bedankt alvast!



***
***
***

***
***
***


Den Haag, datum

Betreft: Open sollicitatie naar de functie van groepsleidster

Geachte heer/ mevrouw,

Mijn naam is *** en ik ben 22 jaar oud. Met deze brief solliciteer ik naar de functie van groepsleidster bij kinderdagverblijf NAAM.

In 2009 heb ik mijn diploma Sociaal Pedagogisch Werker (SPW) op het ID college in Leiden met succes afgerond. Nu ben ik op zoek naar een baan waarin ik mijn kennis en vaardigheden kan toepassen in de praktijk. Tijdens één van mijn studies heb ik stage gelopen bij kinderdagverblijf Tiri. Daar heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de functie van groepsleidster. Met veel plezier heb ik ervaring opgedaan in deze functie. Ook tijdens mijn laatste studie heb ik kennis gemaakt met de functie van groepsleidster. Hierin was ik werkzaam als onderwijsassistente. Tijdens deze stage heb ik o.a. kinderen begeleid, les gegeven en activiteiten georganiseerd.

De functie van groepsleidster bij kinderdagverblijf NAAM spreekt mij aan, omdat ik denk
dat ik op deze plek de mogelijkheid krijg om mezelf te ontwikkelen als kinderleidster. Bovendien vind ik het erg leuk en interessant om de kinderen te zien ontwikkelen.

In de bijlage vindt u mijn cv. Graag licht ik het een en ander toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

***



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 september 2009, 14:35
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, Graag commentaar

om kinderen zich te zien ontwikkelen is volgens mij correcter Nederlands.
Hij is best goed, deze brief!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 september 2009, 14:46
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, Graag commentaar

Als ik positieve ervaringen had met werken in een team, dan zou ik er dat er bij zetten. Misschien kun je de vraag beantwoorden:Wat voeg ik toe aan een team?
Daar gaat het in dit werk ook erg om.

Of,
als er binnen dit bedrijf een specifieke manier van werken is, zoals, open deuren, horizontale groepen, extra nadruk op beweging, werken via Gordon-methode, specifieke manier van ruimte inrichting, veel buiten spelen of wat dan ook, dan kun je nog je eventuele ervaring hiermee beschrijven en bijvoorbeeld vertellen waarom jij zo graag op deze manier bij deze organisatie werkt en niet ergens anders. Je keuze voor deze specifieke plek is nu nog niet toegelicht. Zie website organisatie voor meer info over de keuzes die het bedrijf hierin heeft gemaakt.

ps, veel succes en de tip is van een collega die al 8 jaar in de kinderopvang werkt. Vorige mailtje was ook van mij.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 september 2009, 15:49
rocks rocks is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Berichten: 2
rocks is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, Graag commentaar

goede brief maar een zin begrijp ik niet;
"De functie van groepsleidster bij kinderdagverblijf NAAM spreekt mij aan, omdat ik denk
dat ik op deze plek de mogelijkheid krijg om mezelf te ontwikkelen als kinderleidster."

je solliciteert op groepsleidster maar denkt je verder te ontwikkelen als kinderleidster; wat is het verschil; geen? En suggestie ik zou het concreter maken wat je hebt opgedaan aan kennis en vaardigheden. En ipv ik mij verder ontwikkelen wat de toegevoegde waarde voor hun is om jou aan te nemen.
succes!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 januari 2010, 18:41
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, Graag commentaar

Bedankt jongens!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
sollicitatiebrief administratief medewerkster op kinderdagverblijf, graag commentaar Bianca34 Sollicitatiebrief en cv 0 28 juni 2008 13:32
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon