Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 september 2007, 23:58
lagraauwr lagraauwr is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 september 2007
Berichten: 2
lagraauwr is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief (interne)vacature teamleider voortgezet onderwijs

Wie kan meekijken of deze brief goed is. Ik werk al bij deze school en wil graag een hogere functie als teamleider.

................

...............


Betreft: vacature teamleider team kaderberoepsgerichte leerweg

Den Haag, 3 september 2007

Geachte heer ?,

Als u op zoek bent naar iemand met leidinggevende kwaliteiten, goede sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen, accuratesse en innovatieve kracht, dan ben ik degene die u zoekt.

Al enige tijd ambieer ik de functie als teamleider. Om de kans hierop te vergroten volg ik de opleiding management, economie en recht (MER) aan de Haagse Hogeschool.
Deze studie leidt mensen op tot professionele en kundige managers.

Het afgelopen schooljaar heb ik een aantal maanden werkervaring opgedaan als teamleider a.i. Hierbij heb ik ontdekt dat ik het erg leuk vindt om mensen te inspireren en te stimuleren bij hun werkzaamheden. Ook het contact met leerlingen, ouders, collega’s en externe instanties, dat toch anders is bij deze functie, heb ik als zeer positief ervaren.

Met veel plezier doceer ik nu zeven jaar het mooie vak economie en ben ik reeds vier jaar in dienst bij het (naam school) . Tijdens deze jaren heb ik enorm de ruimte gekregen om mijzelf te ontwikkelen en ideeën te realiseren. Hierdoor ben ik erg actief bij allerlei projecten betrokken geweest die een goede bijdrage hebben geleverd aan het natuurlijk leren zoals wij die op (naam school) kennen. Zo heb ik de leerlingmentoren, de vertrouwensleerlingen, de leerlingenraad en the wellwatch geďntroduceerd en heb ik de school kantine als praktijkonderdeel bij het vak economie geďmplementeerd. Hierbij is de missie en de visie dat bij het (naam school) centraal staat constant de grondslag geweest.

Buiten deze projecten heb ik me verdiept in kwaliteitsverbetering op onze vestiging. Dit was ook het onderwerp van mijn afstudeerscriptie en heeft als titel “vakkenintegratie en uniformiteit”. Hierin staan een aantal knelpunten die herkenbaar zijn voor veel middelbare scholen. Op deze knelpunten heb ik innovatieve oplossingen ontwikkeld. Deze zijn goed in te passen in het huidige bestel en zullen een groter rendement opleveren.

Ik altijd bereid om de nodige opleidingen vanuit het (naam school) te volgen.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Hoogachtend,

........................



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 september 2007, 00:15
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief (interne)vacature teamleider voortgezet onderwijs

Beste Lagraauwr,

Ik vind je brief te afstandelijk.

Zelf zou ik er voor kiezen om de brief persoonlijker te maken, door te beginnen met dat je al met veel plezier op school werkt en je heel graag teamleider wilt blijven. Dat je daar al ervaring mee hebt, enz. Je kunt de inhoudt van je brief zoals je die nu hebt geschreven voor de rest van de brief gebruiken.

Ik hoop dat je wat met deze info kunt.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief leraar lager onderwijs meester Sollicitatiebrief en cv 7 28 april 2010 23:04
Sollicitatiebrief teamleider (interne vacature) Rijo Sollicitatiebrief en cv 5 18 oktober 2008 13:12
Sollicitatiebrief teamleider bovenbouw voortgezetonderwijs, feedback please! lagraauwr Sollicitatiebrief en cv 2 2 september 2007 15:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon