Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 oktober 2008, 17:34
slizerone slizerone is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Berichten: 1
slizerone is on a distinguished road
Standaard Open Sollicitatie Medewerker Decorbouw

Goeiendag allemaal,

Ik heb vandaag een eerste poging gedaan een open sollicitatiebrief te schrijven, en heb werkelijk geen idee hoe deze brief zal overkomen.
Althans, heb wel een idee, maar misschien staan er dingen in die je maar beter uit de weg kan gaan.

Kritiek en commentaar word op prijs gesteld.

hier komt de brief:


******
adres postcode
plaats


Bedrijfsnaam
adres postcode
plaats

Betreft: open sollicitatie

Plaatsnaam, 21 oktober 2008

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van een bezoek aan uw website, wil ik u graag wijzen op de bijdrage die ik kan leveren binnen *bedrijfsnaam*

Tijdens mijn opleidingen ben ik altijd veel bezig geweest met het visualiseren van ideeën, en heb daarbij veel kennis opgedaan over het werken met verschillende media. Het werken in opdracht heb ik ook altijd als zeer prettig ervaren. Na mijn opleidingen ben ik me gaan richten op het schilderen van decoratieve afbeeldingen met grote afmetingen. Mede door de opdrachten die ik gedaan heb, kwam de nadruk steeds meer te liggen op het complete decor.
Wat ik gelezen en gezien heb op uw website spreekt mij dan ook erg aan, en zou graag deel uit willen maken van uw bedrijf.

Mijn hart ligt in de creatieve sector, en door de weg die ik gekozen heb, denk ik dat mijn kennis en praktijk ervaring een goede aanwinst kan zijn voor uw bedrijf.

Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om één en ander toe te komen lichten in een oriënterend gesprek. In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

*****





*Handtekening*



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 oktober 2008, 00:07
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Open Sollicitatie Medewerker Decorbouw

Goedenavond Slizerone,

Je brief roept een aantal vragen op. Met blauw heb ik aangegeven waar je wat meer concreet zou kunnen zijn, zodat je brief duidelijker overkomt. Verder hoort in een sollicitatiebrief "betreft" onder "plaatsnaam en datum" te staan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slizerone Bekijk bericht
Naar aanleiding van een bezoek aan uw website, wil ik u graag wijzen op de bijdrage die ik kan leveren binnen *bedrijfsnaam* Misschien beter iets van maken zoals bijvoorbeeld: Bij een bezoek aan uw website werd ik enthousiast over.........

Tijdens mijn opleidingen ...... en ...... (welke opleidingen?) ben ik altijd veel bezig geweest met het visualiseren van ideeën. Ik heb veel kennis opgedaan over het werken met verschillende media (welke media?) . Het werken in opdracht heb ik ook altijd (ook altijd weglaten) als zeer prettig ervaren. Na mijn opleidingen ben ik me gaan richten op het schilderen van decoratieve afbeeldingen met grote afmetingen. Mede door de opdrachten die ik gedaan heb, kwam de nadruk steeds meer te liggen op het complete decor.
Wat ik gelezen en gezien heb op uw website spreekt mij dan ook erg aan, ik zou graag deel uit willen maken van uw bedrijf.

Mijn hart ligt in de creatieve sector, en door de weg die ik gekozen heb, denk ik dat mijn kennis en praktijkervaring een goede aanwinst kan zijn voor uw bedrijf. Als je een portfolio hebt, dan zou je er iets van kunnen maken zoals bijvoorbeeld: Graag kom ik u in een persoonlijk gesprek mijn portfolio onder de aandacht brengen en u ervan overtuigen, dat ik een toevoeging aan uw bedrijf kan zijn. Uw antwoord wacht ik af. (De onderste alinea kun je dan weglaten).

Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om één en ander toe te komen lichten in een oriënterend gesprek. In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
__________________
Rianne
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Pedagogisch medewerker duha Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2007 13:22
open sollicitatie pedagogisch medewerker nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2006 11:12
Open sollicitatie: communicatie medewerker blinden en slechtziende organisatie VISIO Myrthe Sollicitatiebrief en cv 5 15 juni 2006 13:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon