Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 april 2006, 15:25
Beer Beer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2006
Berichten: 1
Beer is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie

hallo allemaal,

ik zou het heel fijn vinden als mensen feedback zouden willen geven op mijn sollicitatiebrief. Ik ben communicatiestudente die op zoek is naar een stage voor september. Deze wil ik graag vervullen bij een media bedrijf. Ik doe dit voor de eerste keer en ben nogal onzeker over mijn brief! Wie wil mijn feedback geven. alvast bedankt!
liefs birgitte
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrieftijgerforum.doc‎ (35,5 KB, 4194x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 april 2006, 14:54
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Feedback gevraagd op mijn sollicitatiebrief voor een stage. Wie wil mij helpen?

Beste Birgitte,

Ik vind het een hele goede brief, goede motivatie! Alleen de volgende zin klopt niet: Ook heb ik een jaar lang me vrijwillig ingezet voor mijn vereniging met vijftien andere mensen. Hier kun je beter van maken:Ook heb ik me een jaar lang vrijwillig ingezet voor mijn vereniging.
Nog een tip: je zou de alinea's kunnen uitlijnen, dit staat netter.

Veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 mei 2006, 21:07
Inbouw Inbouw is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Berichten: 4
Inbouw is on a distinguished road
Standaard Re: Feedback gevraagd op mijn sollicitatiebrief voor een stage. Wie wil mij helpen?

Hallo,

Een leuke enthousiaste brief, toch heb ik wel wat kleine puntjes.
Allereerst via een site verneem je iets of lees je iets maar volgens mij hoor je niets.
Vervolgens komt hard werken een aantal keren voor, drie keer in twee zinnen. Lijkt me iets te veel.

Gr.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 november 2006, 17:44
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Lightbulb Re: Feedback gevraagd op mijn sollicitatiebrief voor een stage. Wie wil mij helpen?

er staan verschillende opmaakfouten in! als ik jou was zou ik die nog maar is goed bekijken voor ik hem op stuur!.. zeker voor een communicatieve functie!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 april 2007, 21:09
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer Bekijk bericht
hallo allemaal,

ik zou het heel fijn vinden als mensen feedback zouden willen geven op mijn sollicitatiebrief. Ik ben communicatiestudente die op zoek is naar een stage voor september. Deze wil ik graag vervullen bij een media bedrijf. Ik doe dit voor de eerste keer en ben nogal onzeker over mijn brief! Wie wil mijn feedback geven. alvast bedankt!
liefs birgitte
Hoi Birgitte,

Ik heb je sollicitatiebrief gelezen en het is in ieder geval duidelijk dat je enthousiast bent. En dat is heel belangrijk. Zelf heb ik ook nog weinig ervaring met het schrijven van sollicitatie brieven, maar ik hoop toch dat je iets aan mijn 'commemntaar' hebt.
Ik vond namelijk de volgende zin niet zo duidelijk:

'Als derdejaarsstudent Communicatie aan de Hanze Hogeschool te Groningen ga ik vanaf september een vijf maanden durende stage lopen.'

Ik moest echt even goed kijken voor ik precies begreep hoe het in elkaar zat. En dat is natuurlijk niet handig in een sollicitatiebrief.

Verder vind ik het lettertype niet zo duidelijk (een beetje klein, maar dat kan ook aan deze site liggen.

verder vind ik het een hele mooie en duidelijke brief waarmee je, volegns mij, veel akns maakt op de stageplek.

Veel succes!!!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief voor stage MargrietN Sollicitatiebrief en cv 6 12 maart 2007 16:42
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34
3de poging, sollicitatiebrief gemeente voor stage saartje Sollicitatiebrief en cv 2 20 juni 2006 12:25
Sollicitatiebrief stage Hanneke Sollicitatiebrief en cv 1 12 februari 2006 13:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon