Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 april 2006, 15:25
Beer Beer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2006
Berichten: 1
Beer is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie

hallo allemaal,

ik zou het heel fijn vinden als mensen feedback zouden willen geven op mijn sollicitatiebrief. Ik ben communicatiestudente die op zoek is naar een stage voor september. Deze wil ik graag vervullen bij een media bedrijf. Ik doe dit voor de eerste keer en ben nogal onzeker over mijn brief! Wie wil mijn feedback geven. alvast bedankt!
liefs birgitte
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrieftijgerforum.doc‎ (35,5 KB, 4194x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 april 2006, 14:54
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Feedback gevraagd op mijn sollicitatiebrief voor een stage. Wie wil mij helpen?

Beste Birgitte,

Ik vind het een hele goede brief, goede motivatie! Alleen de volgende zin klopt niet: Ook heb ik een jaar lang me vrijwillig ingezet voor mijn vereniging met vijftien andere mensen. Hier kun je beter van maken:Ook heb ik me een jaar lang vrijwillig ingezet voor mijn vereniging.
Nog een tip: je zou de alinea's kunnen uitlijnen, dit staat netter.

Veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 mei 2006, 21:07
Inbouw Inbouw is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Berichten: 4
Inbouw is on a distinguished road
Standaard Re: Feedback gevraagd op mijn sollicitatiebrief voor een stage. Wie wil mij helpen?

Hallo,

Een leuke enthousiaste brief, toch heb ik wel wat kleine puntjes.
Allereerst via een site verneem je iets of lees je iets maar volgens mij hoor je niets.
Vervolgens komt hard werken een aantal keren voor, drie keer in twee zinnen. Lijkt me iets te veel.

Gr.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 november 2006, 17:44