Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 juli 2010, 17:50
Patries Patries is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 2
Patries is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief project medewerker vastgoedbeheer

Hoi allemaal

Zou er iemand even naar mijn sollicitatiebrief willen kijken. Het gaat om de functie project medewerker vastgoedbeheer. Ik heb de afgelopen 12 jaar als tandartsassistente gewerkt en daarvoor als leidinggevende in een supermarkt. Ik heb nog geen ervaring in de vastgoedsector maar wil me heel graag omscholen. Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!




Geachte heer XXXXX,

Met veel enthousiasme las ik uw vacature op de web site van XXXX en wil ik hierbij solliciteren naar de functie van project medewerker binnen uw bedrijf.

Graag wil ik me even aan u voorstellen. Mijn naam is XXXXX en ik ben woonachtig in XXX. De afgelopen 18 jaar heb ik in de dienstverlenende en zorgsector gewerkt. In deze periode heb ik mijn commerciële en dienstverlenende eigenschappen goed kunnen ontwikkelen en wil ik graag deze kwaliteiten tot uiting brengen in de vastgoedsector.

De vastgoedsector heeft daarbij al eerder mijn interesse gewekt en heeft zich in de loop der jaren vergroot. Daarom wil ik me nu graag volledig gaan ontwikkelen in deze branche. In september wil ik gaan beginnen met de opleiding voor assistent makelaar. Daarnaast ben ik bereid andere gewenste opleidingen te volgen en hier tijd in te investeren. Ook wil ik me het vak eigen maken door te leren van anderen uit het team. Ik heb er geen probleem mee te leren uit de praktijk door zelfstandig aan de slag te gaan en de schouders er onder te zetten.

De vacature voor project medewerker is echt iets voor mij. Het biedt mij de ruimte om nieuwe initiatieven te ontplooien en maakt het mogelijk een persoonlijke groei door te maken. Helaas bleven de mogelijkheden tot grotere zelfstandigheid en verantwoordelijkheid bij mijn laatste werkgever uit. Vandaar dat ik nu toe ben aan deze nieuwe uitdaging.

Het lijkt mij ontzettend leuk om de zorg van eigenaren van een leegstaand bedrijfspand of woning uit handen te nemen. Jullie concept spreekt mij daarbij ontzettend aan. De juiste betrouwbare mensen selecteren voor tijdelijk gebruik om zo waardevermindering, inbraak en vandalisme tegen te gaan en hier toezicht op te houden.

Ik hecht veel waarde aan persoonlijk contact, betrokkenheid en maatwerk voor de klant. Accuratesse en het nakomen van afspraken zijn daarbij voor mij manieren om XXXX op een nette manier te representeren. Goed organiseren en plannen is voor mij daarbij onmisbaar. Verder ben ik oplossingsgericht, creatief en heb technisch inzicht.

Ik hoop dat ik de kans krijg om u in een gesprek van mijn capaciteiten te overtuigen. Ik beloof u dat het de moeite waard is.

Met vriendelijke groeten,

XXXXXXXX
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice marmar Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2010 23:10
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief projectassistent jules Sollicitatiebrief en cv 1 26 april 2007 13:06
Sollicitatiebrief & CV - Project engineer Qube Sollicitatiebrief en cv 1 26 juni 2006 12:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon