Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 maart 2007, 18:31
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Ik mag weer beginnen met solliciteren voor begeleidster

Hallo,

Sorry dat ik niet meer zo vaak heb gereageerd, maar mijn baan is van 25 naar 36 uur gegaan en houdt half juli helaas weer op.

Ik kom weer eens een brief posten, dus jullie mogen weer commentaar geven en ik zal tijd vrij maken om jullie brieven ook weer eens wat vaker van feedback te voorzien.

Ik zou het fijn vinden als jullie me helpen om enthousiast over te komen, omdat dit niet echt lukt. Ik weet namelijk niet goed waar ik hierna wil werken en of ik evt nog weer deeltijd wil gaan studeren, maar heb dan tussentijds ook werk nodig.

ik moet de naam van de heer mevrouw nog nabellen, dus die komt er nog bij

Groetjes Nicky
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc carieretijger.doc‎ (25,0 KB, 121x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 maart 2007, 19:02
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Ik mag weer beginnen met solliciteren voor begeleidster

Hey Nicky,

Kun je de brief kopiëren en plakken zodat iedereen deze kan lezen. Anders is het erg omslachtig om hem leesbaar te maken.

groet,
rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 maart 2007, 19:25
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: Ik mag weer beginnen met solliciteren voor begeleidster

He Rens,
eerst was altijd het probleem dat de opzet dan helemaal versprong, maar zie nu dat dit niet meer gebeurt, dus zal het voortaan weer zo doen, is idd makkelijker, bedankt voor je tip,

groetjes Nicky

Betreft: open sollicitatie.


Geachte heer, mevrouw,


Bent u nog op zoek naar een naar begeleidster een met ervaring met cliënten met een verstandelijke handicap? Dan ben ik de enthousiaste hulpverleenster waar u naar op zoek bent.

Ik heb tijdens het schrijven van mijn scriptie bij xxx en mijn werk via Tempoteam bij xxx positieve ervaringen opgedaan met uw doelgroep en de stichting xxx. Ik wil de kennis die ik heb opgedaan tijdens het schrijven van deze scriptie graag in praktijk brengen door deze doelgroep te begeleiden. Mijn affiniteit met deze doelgroep is mij ook nog eens duidelijk geworden, door een kind met een lager niveau dat in de 'project'groep verbleef, die ik het afgelopen jaar met mijn collega's heb opgestart.

Mijn huidige baan als pedagogisch medewerkster op een groep voor jeugdigen met gedragsproblemen, is een goede leerervaring voor mij geweest. Bij het opstarten van deze groep heb ik veel ervaring opgedaan met het vormen van een nieuwe groep, een nieuw team en een nieuwe structuur. Hierdoor ben ik me er van bewust geworden dat ik veel waarde hecht aan kwaliteit bij de begeleiding van cliënten en hun cliëntsysteem. Door mijn positieve gemotiveerde houding en mijn doorzettingsvermogen heb ik binnen dit project aan kwaliteit kunnen werken. Alle taken heb ik op een professionele manier uitgevoerd. Dit houdt in dat ik op een positieve manier heb samen gewerkt met het cliëntsysteem en mede heb gezorgd voor een veilig leefklimaat.

Cliënten en collega’s zullen ervaren dat ik een betrouwbare begeleidster ben, door mijn rustige en betrokken houding. Ik sta stevig in mijn schoenen en weet bij onverwachte gebeurtenissen, op de juiste manier te handelen.

Daarom zou ik graag een uitnodiging willen ontvangen voor een gesprek om mijn motivatie nader toe te lichten. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik naar mijn C.V.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren! biatch!! Loopbaanvragen 19 21 juli 2009 12:36
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34
wil iemand aub hiernaar kijken zo snel mogelijk want ik wil beginnen met solliciteren jamila Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2005 22:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon