Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 december 2007, 00:35
Dr. Justin Dr. Justin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 december 2007
Berichten: 1
Dr. Justin is on a distinguished road
Standaard Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging, maar ik heb de juiste papieren niet...

Beste bezoekers van Carričretijger,

Inmiddels worstel ik al geruime tijd met het feit dat mijn huidige werk mij onvoldoende uitdaging en mogelijkheden biedt. Bovendien is het niet het soort baan waar mijn interesse naar uitgaat, maar waar ik door een samenloop van omstandigheden terecht ben gekomen. Ik ben nu 25 jaar.

Ik zal e.e.a. kort uiteenzetten:

In de periode dat ik het middelbaar onderwijs volgde aan het gymnasium, heb ik mij georiënteerd op een vervolgstudie WO Planologie cq. HBO Ruimtelijke Ordening & Planologie. Door een ongelukkige situatie heb ik echter niet het diploma behaald aan het gymnasium. Een vervolgstudie op WO of HBO-niveau werd dus onmogelijk.

Op het moment dat ik het gymnasium moest verlaten was ik reeds werkzaam als parttime medewerker bij een bouwmarkt. Aangezien daar een vacature was voor een fulltime functie en ik zelf tijd nodig had om een toekomstplan te maken, heb ik een contract getekend voor 38 uur per week. Na goed presteren op diverse fronten binnen het bedrijf, werd mij een leertraject aangeboden voor een managementfunctie. Ik ben dat traject ingegaan heb het spoedig met succes afgerond.

Inmiddels ben ik enkele jaren Assistent Bedrijfsleider en ik wil graag doorgroeien naar hogere functies, die mij meer uitdaging en toekomst bieden. Bij mijn huidige werkgever blijken die mogelijkheden niet aanwezig. Aldus ben ik op zoek naar een baan elders.

Mijn affiniteit met de planologie is nog altijd groot, maar door gebrek aan een gerichte opleiding is een functie als planoloog of stedenbouwkundige helaas niet realistisch. Gekeken naar mijn werkervaring, persoonlijke vaardigheden, denkvermogen en interesses zou een soortgelijke functie in mijn optiek toch mogelijk moeten zijn. Bovendien ben ik zeer bereid tot het volgen van cursus.

Kan iemand mij advies geven over de te nemen stappen? Waar kan ik het beste beginnen en hoe moet ik mezelf bij voorkeur verkopen? Op welke manier kan ik in mezelf investeren, zonder een fulltime HBO-studie te volgen voor een periode van 4 jaar?

Bij voorbaat dank,

Dr. Justin
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon