Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juni 2012, 22:44
Arden Arden is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 maart 2012
Berichten: 1
Arden is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief die me een baan als werkvoorbereider opleverde

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om mijn waardering voor dit forum uit te spreken.
Sinds ik op zoek ben naar een nieuwe baan heb ik veel gebruik van dit forum gemaakt, en heb er ook veel baat bij gehad.
De brieven en cv's die iedereen hier deelt hebben me een hoop informatie gegeven over het schrijven en opbouwen van brieven en cv's.

Enig minpuntje naar mezelf toe is dat ik weinig (zeg maar gerust niet) heb deelgenomen aan de discussies over sollicitatiebrieven van anderen.

Om dit een beetje goed te maken wil ik de brief die me een sollicitatie en uiteindelijk een baan heeft opgeleverd graag met jullie delen.

Hopelijk hebben jullie er iets aan bij het schrijven van jullie brieven.
Succes ermee!

Grtz Arden.



Geachte heer, mevrouw,

Op uw website las ik vol enthousiasme dat u op zoek bent naar een breed inzetbare aanpakker met een bouwkundige achtergrond om de uitdagende functie van werkvoorbereider te gaan bekleden.
Graag wil ik dan ook mijn interesse kenbaar maken voor deze functie.

De functie van werkvoorbereider in combinatie met de vooruitzichten van een brede inzetbaarheid spreken mij erg aan.
Vanuit mijn huidige functie weet ik dat een brede inzetbaarheid altijd gepaard gaat met veel afwisselende werkzaamheden waardoor ik mezelf vakinhoudelijk op verschillende gebieden kan ontwikkelen.
xxxxxxxxx heb ik leren kennen door de waterleidingduinen, een gebied waar ik als natuurliefhebber graag kom voor een ontspannen wandeling.
Daarnaast besteed xxxxxxxxx veel aandacht aan duurzaamheid.
Ik draag dit een warm hart toe, en ik zie dan ook een mooie kans om hier middels mijn werk een bijdrage aan te gaan leveren.

Met veel plezier en gedrevenheid vervul ik tot op heden de functie van bouwkundige / technisch tekenaar.
In deze functie wordt van mij veel nauwkeurigheid en zelfstandigheid verwacht waar ik goed mee om ga zonder hierbij het teamgevoel uit het oog te verliezen.
Doordat ik regelmatig verbinding maak tussen creativiteit en praktische uitvoerbaarheid beschik ik over een grote mate van oplossingsgerichtheid en flexibiliteit.
Goed communiceren speelt hierin een belangrijke rol, ik besteed hier dan ook veel aandacht aan.

Graag zou ik de mogelijkheid krijgen om deze brief met bijgevoegd curriculum vitae te komen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Sollicitatiebrief werkvoorbereider corporatie, zit een beetje vast dirkteur1972 Sollicitatiebrief en cv 1 27 juni 2009 11:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon