Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 augustus 2009, 15:29
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Lightbulb Sollicitatiebrief onderzoeksfunctionaris

Met spoed hulp gevraagd. Voorgaande commentaren geven aan dat ik beter mag verwoorden waarom ik voor die betreffende functie in aanmerking kom.
Hopelijk is dat bij deze gelukt. Alle commentaar is welkom. Deze brief wil ik graag op zeer korte termijn versturen.

---------------------------------------------

Op 10 augustus jongstleden, las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een onderzoeksfunctionaris. Aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen.

Deze functie voor een onderzoeksfunctionaris spreekt mij sterk aan vanwege mijn affiniteit met gezondheidsbevordering en met sociaal wetenschappelijk onderzoek. Het sluit goed aan bij mijn ambitie om binnen een project te werken. Vanwege het werken binnen een team, en ook omdat ik binnen vorige functies heb gemerkt dat het plannen en coördineren van activiteiten mij uitstekend ligt. Op basis van dit gegeven heb ik aanvullende cursussen aan de OU waaronder de cursus projectmanagement, om zo mijn basis te verstevigen. Omdat de werkzaamheden op het snijvlak liggen van onderzoek, interventieontwikkeling en projectmanagement is deze functie voor een onderzoeksfunctionaris bij ******, mij op het lijf geschreven.

Momenteel ben ik bezig met een traject binnen de afstudeerrichting gezondheidspsychologie. Binnen dit kader ben ik bekend geraakt met het planmatige en projectmatige karakter van interventies en met de evaluatie hiervan. Daarnaast heb ik een virtuele stage gelopen bij een GGD. Vanuit mijn opleiding Sociale Psychologie ben ik tevens bekend met theorieën over gedragsverandering, onderzoeksmethoden, statistische technieken, en het softwarepakket SPSS.

Dankzij eerdere ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster. Mijn enorme enthousiasme voor een functie als onderzoeksfunctionaris, neem ik graag met mij mee naar de *******.

Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Mo.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon