Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 november 2016, 17:17
Juultje Juultje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 november 2016
Berichten: 2
Juultje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Junior Sales Manager

Hoi iedereen,

Ik wil graag solliciteren op de functie van Junior Sales Manager. Ze zoeken iemand die een positief ingestelde en flexibele persoonlijkheid heeft. Gedreven, resultaatgericht en een organisatietalent is. Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal, goede beheersing van Duits, Frans en/of Spaans zijn een absolute pré.

Zouden jullie mij feedback kunnen geven over de sollicitatiebrief die ik geschreven heb en eventuele taalfouten. Dank jullie wel!

(Adres)

(Plaats, datum)

Geachte mevrouw X,

Na het lezen van uw vacature Junior Sales Manager, dacht ik mijn droombaan te hebben gevonden. Mededoor mijn opleiding zou ik graag willen werken bij een internationaal bedrijf, zodat ik mijn talen kan gebruiken en mijn marketingkennis kan toepassen. Bedrijf X lijkt mij een leuk en uitdagend bedrijf waar ik veel kan leren en mijzelf kan ontwikkelen. Daarom solliciteer ik met groot enthousiasme op uw vacature.

In juli dit jaar heb ik mijn diploma behaald van de opleiding International Business and Languages aan de Hanzehogeschool Groningen. Belangrijke aspecten van mijn opleiding waren de talen, marketing, verkoop en omgaan met mensen van verschillende culturen. Het tweede jaar van mijn opleiding was geheel in het Engels en heb ik stage gelopen in Mauritius. Hierdoor is mijn Engels aanzienlijk verbeterd. Tevens spreek ik Duits en Spaans. Aangezien mijn Spaans is verslechtert, heb ik een cursus gevolgd om dit weer op niveau te krijgen.

Tijdens mijn opleiding heb ik nog twee stages gedaan om zo meer werkervaring op te kunnen doen. Eén bij Bedrijf Y en één bij Bedrijf Z. Bij beide stages heb ik een marktonderzoek uitgevoerd waarbij er ook aandacht geschonken werd aan de uiteindelijk toe te passen marketingstrategieën.

Gedurende mijn studie heb ik in de viswinkel van mijn ouders gewerkt, waarin ik uiteindelijk doorgegroeid ben naar de functie van winkelmanager. Hierdoor heb ik geleerd om flexibel en klantgericht te werken. Daarnaast zijn mijn communicatieve vaardigheden verbeterd door contact te hebben met klanten en collega’s. Wat ik leuk aan deze baan vind is het contact met de klanten en ze te helpen met hun vragen of problemen. Tevens vind ik het belangrijk om overzicht te houden over de dagelijkse taken om zo alles in goede banen te leiden.

Het bedrijf spreekt mij enorm aan vanwege het internationale karakter. Door mijn talenkennis, klantvriendelijkheid en representatieve voorkomen ben ik van mening dat ik de juiste Junior Sales Manager ben voor Bedrijf X.

Voor meer informatie over mijn opgedane ervaringen uit werk en stages, verwijs ik u graag naar mijn CV. Ik kijk er naar uit om jullie team te komen versterken en hoop binnenkort kennis met u te maken, zodat ik mijn motivatie en cv verder toe kan lichten.

Met vriendelijke groet,

(Naam)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief sales manager hotel, graag feedback Nanda Sollicitatiebrief en cv 3 15 januari 2014 13:58
Sollicitatiebrief voor Sr. Account Manager Mrcash Sollicitatiebrief en cv 2 28 september 2012 15:38
Sollicitatiebrief office manager (graag commentaar) lisette070 Sollicitatiebrief en cv 1 11 december 2010 22:47
Sollicitatiebrief assistent account manager Anneke81 Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 13:02
Sollicitatiebrief Facility Manager Rens Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2006 17:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon