Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 april 2007, 23:00
bianca van Veen bianca van Veen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 1
bianca van Veen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?

Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats

Amersfoort, 15 april 2007

Betreft: vacature telefoniste

Geachte heer ******

Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongs lede gelezen. Graag solliciteer ik dan ook op deze baan.

Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag.

De door u gevraagde capaciteiten herken ik mijzelf in. Zo ben ik accuraat, klantgericht en representatief. Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij de gevraagde functie en wil graag mijn kunnen laten zien.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken.


Met vriendelijke groet,




B.van Veen

Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2007, 00:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bianca van Veen Bekijk bericht
Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats

Amersfoort, 15 april 2007

Betreft: vacature telefoniste

Geachte heer ******

Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongs lede gelezen. Graag solliciteer ik dan ook op deze baan.

Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag.
wat bedoel je met deze zin....

De door u gevraagde capaciteiten herken ik mijzelf in (omdraaien, dus: Ik herken mijzelf in de door u gevraagde capaciteitenZo ben Ik ben ipv zo ben ikik accuraat, klantgericht en representatief. Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij opde gevraagde functie en wil ik graag mijn kunnen laten zien.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken.


Met vriendelijke groet,




B.van Veen en misschien je volledige naam, zonder B., maar gewoon: Bianca

Bijlage: CV
cv, kun je beter voluit schrijven: DUS: Curriculum Vitae


Hoi Bianca,

jongs leden moet zijn jongstleden

naar deze baan ipv op deze baan

misschien heb ik je geholpen

groeten.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2007, 00:25
Der Pieter Der Pieter is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 6
Der Pieter is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?

niet geregistreerd, ben ik, ik heb bovenstaand citaat overgenomen voor bianca van veen, mijn echte naam is niet pieter, maar dat is niet van belang

mvgr,

P.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 april 2007, 23:13
Roosje Roosje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2007
Berichten: 14
Roosje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?

Hoi Bianca,
ik heb je brief in een iets andere volgorde gezet en hier en daar wat toegevoegd en gewijzigd. Hij is nog niet goed genoeg om te posten maar helpt je hopelijk wel een stapje dichter bij het eindresultaat.
Heb je al gekeken naar AIDAformule op deze site?
Zou ik zeker even doen, staat precies beschreven hoe je een sollicitatiebrief moet opstellen.

Ik hoop dat je zo wat verder komt, veel succes,
Groetje, Roosje


Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats

Amersfoort, 15 april 2007

Betreft: vacature telefoniste

Geachte heer ******

Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongstleden gelezen. Graag solliciteer ik dan ook naar deze baan.

Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag, omdat .......
Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij de gevraagde functie en zou ik mij hierin graag willen bewijzen.

Ik herken mijzelf in de door u gevraagde capaciteiten, ik ben accuraat, klantgericht en representatief.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken en mijn brief en cv toelichten. Ik zie een uitnodiging voor een gesprek met plezier tegemoet.

Met vriendelijke groet,




B.van Veen

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 april 2007, 23:50
Der Pieter Der Pieter is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 6
Der Pieter is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roosje Bekijk bericht
Hoi Bianca,
ik heb je brief in een iets andere volgorde gezet en hier en daar wat toegevoegd en gewijzigd. Hij is nog niet goed genoeg om te posten maar helpt je hopelijk wel een stapje dichter bij het eindresultaat.
Heb je al gekeken naar AIDAformule op deze site?
Zou ik zeker even doen, staat precies beschreven hoe je een sollicitatiebrief moet opstellen.

Ik hoop dat je zo wat verder komt, veel succes,
Groetje, Roosje


Werkgever
T.a.v. ******
Adres
Plaats

Amersfoort, 15 april 2007

Betreft: vacature telefoniste

Geachte heer ******

Met interesse heb ik uw advertentie in De Telegraaf van 15 april jongstleden gelezen. Graag solliciteer ik dan ook naar deze baan.

Een functie als telefoniste wil ik al geruime tijd heel graag, omdat .......
Verder sluit mijn opleiding ook perfect aan bij, moet zijn OP de gevraagde functie en zou ik mij hierin graag willen bewijzen. vervangen door Dit wil ik u graag bewijzen

Ik herken mijzelf in de door u gevraagde capaciteiten, ik ben accuraat, klantgericht en representatief.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn enthousiasme voor deze baan duidelijk willen maken en mijn brief en cv toelichten. Ik zie een uitnodiging voor een gesprek met plezier tegemoet.

Met vriendelijke groet,




B. (LIEVER: BIANCA VOLUIT!!)van Veen

Bijlage: curriculum vitae
ik hoop dat er wat aan hebt bianca

mvgr

Pieter.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 april 2007, 04:31
annvis annvis is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 april 2007
Berichten: 9
annvis is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken?

Hallo,

I heb je brief gelezen en heb gezien dat je al enkele leuke tips hebt meegekregen. Toch wou ik even vermelden dat je veel het woord graag gebruikt. Mischien de eerste graag vervangen door ik voelde me onmiddelijk geroepen om te solliciteren of een van de laatste graag´s vervangen door met plezier of genoegen.

Veel succes met de sollicitatie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief en CV lieke Sollicitatiebrief en cv 5 3 april 2007 22:01
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste MizzFizz Sollicitatiebrief en cv 4 31 januari 2007 20:39
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief medewerker kennismanagement d.wester Sollicitatiebrief en cv 0 12 september 2006 19:01
Sollicitatiebrief telefoniste/ receptioniste Floor78 Sollicitatiebrief en cv 2 19 mei 2006 00:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon