Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 januari 2014, 22:58
Linny79 Linny79 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 januari 2014
Berichten: 1
Linny79 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker P&O

Willen jullie je mening geven op onderstaande sollicitatiebrief?

Geachte mevrouw.......,

Na het telefoongesprek van donderdag 16 januari ben ik zeer geďnteresseerd geraakt ik de functie medewerker Personeel & Organisatie.
Na veel jaren met plezier te hebben gewerkt op de personeelsadministratie/HR servicedesk zie ik deze baan als een kans om mij verder te ontwikkelingen binnen dit vakgebied. Ik zou mijn loopbaan graag voortzetten in een wat kleinere wellicht meer flexibele omgeving waar ik meer uit mijzelf kan halen.

Tijdens mijn loopbaan bij Tata Steel heb ik veel geleerd over allerlei zaken binnen HR. In de loop van de jaren heb ik mij ontwikkeld tot senior medewerker waarin ik meer verantwoordelijkheid heb gekregen binnen de afdeling. In de afgelopen jaren heb ik ook behoorlijk wat veranderingen en efficiëntieslagen meegemaakt en ben deelgenoot geweest van verbeterprojecten binnen de afdeling.

Hoog in het vaandel staan bij mij toch wel klantgerichtheid en accuratesse.
De medewerker staat centraal en voor hen is snelle en daarbij vooral nauwkeurig afhandeling belangrijk. Met zelfstandig werken heb ik geen enkele moeite, maar ik werk ook graag in teamverband. Verder ben communicatief vaardig, leergierig en bereid tot het volgen van aanvullende cursussen.

Wat mij tenslotte aantrekt in de door u geboden baan is uitvoeren van onder andere de personeelsadministratie voor medewerkers uit Belgie, omdat dit weer een nieuwe discipline voor mij is.

Graag licht ik in een gesprek mijn CV en motivatie nader toe.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 januari 2014, 13:39
xgjddk7m xgjddk7m is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2014
Berichten: 3
xgjddk7m is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker P&O

Verder ben [] communicatief vaardig, leergierig en bereid tot het volgen van aanvullende cursussen.

...ik?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 januari 2014, 15:34
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de huisregels eens door, met name punt 2 http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

Het eerste wat mij opviel las ik direct in de eerste zin:

.....ben ik zeer geďnteresseerd geraakt ik de functie medewerker Personeel & Organisatie.......
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 januari 2014, 15:37
Jappa Jappa is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 26
Jappa is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Na veel jaren met plezier te hebben gewerkt op de personeelsadministratie/HR servicedesk zie ik deze baan als een kans om mij verder te ontwikkelingen binnen dit vakgebied.
Ontwikkelingen = ontwikkelen?

Citaat:
Hoog in het vaandel staan bij mij toch wel klantgerichtheid en accuratesse.
Ik zou dat 'toch wel' er uit halen. Dit is meer spreektaal en het komt wat onzeker over, hetgeen vast niet de bedoeling is.

Citaat:
De medewerker staat centraal en voor hen is snelle en daarbij vooral nauwkeurig afhandeling belangrijk. Met zelfstandig werken heb ik geen enkele moeite, maar ik werk ook graag in teamverband. Verder ben communicatief vaardig, leergierig en bereid tot het volgen van aanvullende cursussen.
Wie is 'hen'? Als het terugslaat op de medewerker moet het 'hem' zijn. Ook zou ik het woord 'een' toevoegen tussen 'vooral' en nauwkeurige (met een e dus). Tussen 'en' en 'bereid' in de laatste zin kun je nog eens 'ben' toevoegen, dat klinkt wat mooier.

Voor de rest lijkt het mij een aardige brief. Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief onthaalbediende/administratief medewerker eefje2 Sollicitatiebrief en cv 2 18 augustus 2012 22:25
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 15:19
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief medewerker P&O A.U.B. nakijken ninachika Sollicitatiebrief en cv 2 14 april 2010 16:31
Sollicitatiebrief Administratief/Secretarieel Medewerker P&O Angie Sollicitatiebrief en cv 0 20 september 2006 20:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon