Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 17 oktober 2008, 12:09
celienepiene celienepiene is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Berichten: 5
celienepiene is on a distinguished road
Post Goede sollicitatiebrief Docent heeft aanpassingen nodig.

Graag zou ik wat aanpassingen willen in mijn goede sollicitatiebrief. Deze brief is erg goed en ik ben met deze brief al een aantal keren uitgenodigd voor een gesprek en tot drie keer toe ook aangenomen!! Maar....nu kan ik intern solliciteren op DE baan die ik wil. Momenteel werk ik dus al op deze school als vervangster en ik moet dus opnieuw solliciteren op de vacature samen met een collega vervangster(oftewel concurrentie).
Deze brief hebben zij al eerder gezien vandaar dat hij aangepast moet worden want 2x dezelfde brief kan natuurlijk niet, vooral de openingszin moet apart, creatief en pakkend zijn.
Wie helpt me met het aanpassen...ik wil deze baan echt ONTZETTEND GRAAG!!!!

TIP: ik heb een creatief beroep en zorg er daarom altijd voor dat mijn brief creatief oogt, dit doe ik door datgene wat ik heeeel belangrijk vind een kleur te geven (overdaad schaadt) en door het gebruik van een licht gekleurde envelop.


Celine xxxxx
xxxxx
xxxxx
xxxxx

Pleincollege xxxxx
t.a.v. de heer drs. xxxxxx
xxxxxx
xxxxxx


Betreft: Vacature Docent Handvaardigheid


Geachte Heer xxxxxx,

Enthousiast, veelzijdig, open en eerlijk.
Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Daarom solliciteer ik graag op de vacature van docent Handvaardigheid.


Ik heb vorig jaar mijn opleiding aan de Academie voor Beeldende Vorming afgerond met uitstekende cijfers. Ik ben veelzijdig, enthousiast en zeker instaat zelfstandig les te geven en leerlingen te begeleiden met alle vakken binnen de beeldende vorming, momenteel geef ik dan ook handvaardigheidlessen, tekenlessen en textiele werkvormen.

Tijdens mijn LIO-stage heb ik voornamelijk lesgegeven in de vakken, tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormen en tijdens mijn tijdelijke werkzaamheden voor het XXXX heb ik lessen Audio/video gegeven.

Bij mijn huidige werkgevers geef ik de vakken BLV, CKV, Kunstvakken 1 en Kunst en Cultuur. Het niveau op beide scholen is erg verschillend maar door dit feit heb ik afgelopen jaar enorm veel ervaring op gedaan zowel in het lesgeven zelf als in het lesgeven op vier verschillende niveaus.

Wat mij het meest aanspreekt in deze functie is dat ik een kans krijg om de leerlingen een andere kijk op kunst te geven.
Op de Academie heb ik lessen gevolgd in alle beeldende vakken, maar ook vakdidactiek en psychologie. Daarnaast blijkt de combinatie van mijn vorige studies SCW en docent beeldende vorming een perfecte basis om les te geven.

Ik zou het geweldig vinden om mijn vakmanschap te kunnen toepassen binnen een school die zich op zowel op mijn diversiteit van lesgeven richt als op mijn interesse in de individuele leerling.

Ik hoop dat ik mijn brief in een gesprek mag toelichten.


Hoogachtend,
Celine Abrahams

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stapje hogerop intern: sollicitatiebrief mammacareverpleegkundige toodles Sollicitatiebrief en cv 2 16 april 2007 13:00
Sollicitatiebrief docent Frans. Graag jullie commentaren agourfink Sollicitatiebrief en cv 2 6 april 2007 01:06
Sollicitatiebrief docent ANW Les Sollicitatiebrief en cv 5 23 juni 2006 16:01
Sollicitatiebrief docent Free Sollicitatiebrief en cv 2 21 april 2006 00:10
Sollicitatiebrief intern tot assistent therapie onno123 Sollicitatiebrief en cv 3 13 januari 2006 20:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon