Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 februari 2009, 10:59
Ineke1960 Ineke1960 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 februari 2009
Berichten: 2
Ineke1960 is on a distinguished road
Post Interne vacature Supervisor

Hallo,

In het bedijf waar ik sinds 2005 werk is onderstaande interne vacature vrijgekomen. Op dit moment ben ik senior en vervang bij afwezigheid de supervisor. Ook ben ik bezig met een opleiding tot supervisor.
Door verschuivingen binnen het management is het nu verplicht om schriftelijk te reageren op vacatures. Dit is iets waar ik best moeite mee heb. Graag zou ik dan ook zien dat jullie eens naar mijn brief kijken en van commentaar voorzien.
Alvast bedankt.

ps. ik dien voor 6 februari op deze vacature te reageren.
------------------------------------------------------------------------
[Vacature verwijderd door de forumbeheerder, op verzoek van Ineke1960]
--------------------------------------------------------------------------

Geachte xxxxxxx,



Flexibel, stressbestendig, ambitieus en sociaal zijn enkele functie-eisen die gesteld worden in de advertentie. Deze zijn op mij zeker van toepassing, daarom wil ik graag solliciteren op de interne vacature Supervisor voor het project xxxxxxx.

Sinds maart 2005 ben ik bij uw organisatie in dienst en ben begonnen als CSR op het project xxxxxxx, na enkele weken ben ik doorgestroomd naar het postteam en sinds oktober 2007 ben ik Senior van dit team.
Met de kerntaken die in de advertentie vermeld staan ben ik bekend daar enkele hiervan ook tot de taken van een Senior behoren. Ook vervang ik de Supervisor tijdens diens afwezigheid.
Een ander punt dat in mijn voordeel spreekt is dat ik in mei 2008 ben begonnen aan de training Supervisor bij xxxxxxxxxxxxxx.

Het werken in, met en voor een team gaat mij goed af, maar ook zelfstandig kan ik goed functioneren. Ik ben gemotiveerd, nauwkeurig, leergierig en collegiaal dit is ook terug te zien in mijn beoordelingen.

Graag zou ik worden uitgenodigd voor een gesprek zodat ik indien er nog vragen zijn deze modeling kan toelichten.



Met vriendelijke groeten,


Bijlage: curriculum vitea

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 4 februari 2009 om 15:43 Reden: Vacaturetekst verwijderd op verzoek van Ineke1960
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 februari 2009, 13:36
Erik63
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Interne vacature Supervisor

Waarom schrijf je zo afstandelijk: uw organisatie? Level je, toon commitment met jouw bedrijf. Benadruk meer jouw toegevoegde waarde. Prikkel ze! Er is veel meer uit te halen.

Let overigens op je punten en komma's.

Succes!

Groeten, Erik
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 februari 2009, 14:14
Ineke1960 Ineke1960 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 februari 2009
Berichten: 2
Ineke1960 is on a distinguished road
Standaard Re: Interne vacature Supervisor

Bedankt voor je commentaar.
Dit is pas de tweede keer dat ik een sollicitatiebrief maak, de eerste is alweer zo'n 23 jaar geleden. De 2e alinea heb ik aangepast, is dit beter??

Sinds maart 2005 ben ik bij xxxxxxx in dienst en ben begonnen als CSR op het project xxxxxxx, na enkele weken ben ik doorgestroomd naar het postteam en sinds oktober 2007 ben ik Senior van dit team.
Enkele kerntaken die in de advertentie vermeld staan behoren ook tot de taken van een Senior welke ik met plezier uitvoer. Tijdens afwezigheid van de Supervisor vervang ik deze. Voor elke uitdaging sta ik open en zet me daar ook volledig voor in.
Een ander punt dat in mijn voordeel spreekt is dat ik in mei 2008 ben begonnen aan de training Supervisor bij xxxxxxxxxxxxxx, hetgeen ik hier leer kan ik dan ook direct in de praktijk toepassen.

Groetjes, Ineke
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interne Vacature 1ste Medewerker. Xasthur Sollicitatiebrief en cv 5 13 februari 2008 21:45
Sollicitatie interne vacature gedragswetenschapper Lieke81 Sollicitatiebrief en cv 6 16 augustus 2007 12:21
Sollicitatiebrief interne vacature Processing Engineer Tjalling Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2007 18:41
Interne vacature Jimjhonson Sollicitatiebrief en cv 5 30 juni 2006 02:02
interne sollicitatie supervisor, wie kan mij helpen?? Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 1 20 juni 2006 16:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon