Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 september 2010, 13:15
Analisa-Boelijn Analisa-Boelijn is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2010
Berichten: 3
Analisa-Boelijn is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief managementassistent bij de overheid

Beste allen,

Ik ben klaar met het schrijven van een sollicitatiebrief. Ik heb mijn twijfels. Het lijkt alsof ik aan het opscheppen ben. Dat is natuur niet de bedoeling. wat vinden jullie van mijn brief?

Groeten en alvast bedankt,

Analisa

Functieeisen:
Je bent een enthousiaste en zelfstandige professional die stevig in zijn schoenen staat. Je hebt HAVO als vooropleiding en hebt een MBO opleiding tot managementassistent / directiesecretaresse afgerond. Je hebt ruime werkervaring in vergelijkbare functies, bent stressbestendig en werkt nauwkeurig. Je hebt organisatietalent en kunt soepel omgaan met mensen en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift. Daarnaast ben je 36 uur per week beschikbaar, minimaal 32 uur in overleg.

Mijn brief:
Kleine wiebelige hakjes, maar ik sta er stevig in. Uit ervaring weet ik dat het belangrijk is om stevig in je schoenen te staan bij het werken bij de overheid. Graag zou ik dan ook solliciteren naar de functie managementassistent.

Ik ben een zelfstandige secretaresse die het heerlijk vindt om achter de schermen alles tot in de puntjes te regelen. Ik heb hier ook ruime ervaring in opgedaan. In mijn loopbaan heb ik verschillende secretaresse functies bekleed. En iedere keer heb ik weer verschillende ervaringen opgedaan. De functie van secretaresse blijf ik een leuke functie vinden vanwege de diversiteit van de werkzaamheden en de tijdsdruk waaronder veelal de werkzaamheden uitgevoerd moeten worden. Dat zie ik steeds weer als een uitdaging. Ik ben een absolute duizendpoot die stuurt waar het nodig is en die snel kan schakelen en handelen.

Voor mij is het belangrijk dat ik veelvuldig contact met mensen kan hebben en dat ik het gevoel heb een waardevolle bijdrage te kunnen leveren aan de voortgang binnen een bedrijf en of organisatie. Ik ben initiatiefrijk, energiek en goed gehumeurd. In een omgeving waar collega’s met plezier naar hun werk gaan, met elkaar samen werken en openstaan voor feedback voel ik mij thuis.

Ik zou mezelf tenslotte willen beschrijven als een stressbestendige en flexibele collega met goede communicatieve vaardigheden. Deze kwaliteiten wil ik met enthousiasme inzetten voor de gemeente Utrecht.

Vanzelfsprekend wil ik graag mijn motivatie in een gesprek toelichten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wil/kan mij adviseren bij mijn 1ste Sollicitatiebrief na reorganisatie. cajun Sollicitatiebrief en cv 3 25 mei 2010 11:55
interne sollicitatie bij hetzelfde team marmerwitje Sollicitatiebrief en cv 2 10 december 2009 11:54
Hulp gevraagd bij sollicitatiebrief Teamleider ICT Helpesk Prutser Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 23:02
hulp nodig bij sollicitatiebrief startertje Sollicitatiebrief en cv 1 16 november 2008 18:29
Sollicitatiebrief bij huidige werkgever Brigitte Sollicitatiebrief en cv 3 31 oktober 2006 16:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon