Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 juli 2016, 12:32
_Iris _Iris is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 1
_Iris is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief, graag commentaar :)

Hoi, zouden jullie even naar deze sollicitatiebrief kunnen kijken? Alvast bedankt!

Geachte heer, mevrouw,

U bent op zoek naar een enthousiaste Corporate Management trainee en dat is precies de functie waar ik naar op zoek ben. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de persoon ben die jullie zoeken.

Ik ben een young professional in het bezit van een bachelor Latijns-Amerikastudies en bijna in het bezit van een master Culture, Organization and Management. Buitenlandervaring heb ik opgedaan in Argentinië, waar ik een deel van mijn opleiding heb gevolgd. Tijdens deze studies en mijn bestuurservaring als secretaris van de studievereniging van mijn bachelor ben ik erachter gekomen dat ik een leidinggevende functie goed bij mij past.

Op dit moment heb ik een bijbaan in de horeca op Schiphol, waardoor ik al enigszins bekend ben met de dynamische en internationale omgeving van de luchtvaartbranche. In deze baan werk ik vaak met teams en neem ik ook regelmatig de leiding. Dit bevalt me erg goed.

Wat me aanspreekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om me te ontwikkelen en met name mijn leidinggevende talenten. Ik ben op zoek naar een internationaal gerichte baan waarin ik mijn leidinggevende talenten kan gebruiken. Ik ben ambitieus, flexibel, heb een hands-on mentaliteit en wil mezelf graag ontwikkelen. Met een team werken en samen gaan voor de beste resultaten is iets dat goed bij mij past.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze brief te lezen en ik hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groeten,
Iris ***
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juli 2016, 15:34