Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 juli 2016, 12:32
_Iris _Iris is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 1
_Iris is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief, graag commentaar :)

Hoi, zouden jullie even naar deze sollicitatiebrief kunnen kijken? Alvast bedankt!

Geachte heer, mevrouw,

U bent op zoek naar een enthousiaste Corporate Management trainee en dat is precies de functie waar ik naar op zoek ben. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de persoon ben die jullie zoeken.

Ik ben een young professional in het bezit van een bachelor Latijns-Amerikastudies en bijna in het bezit van een master Culture, Organization and Management. Buitenlandervaring heb ik opgedaan in Argentinië, waar ik een deel van mijn opleiding heb gevolgd. Tijdens deze studies en mijn bestuurservaring als secretaris van de studievereniging van mijn bachelor ben ik erachter gekomen dat ik een leidinggevende functie goed bij mij past.

Op dit moment heb ik een bijbaan in de horeca op Schiphol, waardoor ik al enigszins bekend ben met de dynamische en internationale omgeving van de luchtvaartbranche. In deze baan werk ik vaak met teams en neem ik ook regelmatig de leiding. Dit bevalt me erg goed.

Wat me aanspreekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om me te ontwikkelen en met name mijn leidinggevende talenten. Ik ben op zoek naar een internationaal gerichte baan waarin ik mijn leidinggevende talenten kan gebruiken. Ik ben ambitieus, flexibel, heb een hands-on mentaliteit en wil mezelf graag ontwikkelen. Met een team werken en samen gaan voor de beste resultaten is iets dat goed bij mij past.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze brief te lezen en ik hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groeten,
Iris ***
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juli 2016, 15:34
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

Suggesties:
Wil best na jouw aanpassingen nog eens naar kijken.
mvg


Xxxxx xx
xxxxxxx xx
xxxx xx XXXXXXX


Betreft: vacature enthousiaste Corporate Management trainee


Den Haag, 21 juli 2016


Geachte heer/mevrouw,

Met veel belangstelling heb ik uw vacature 'enthousiaste Corporate Management trainee' gelezen op uw internetsite/krant/xxxx .

De door uw genoemde aspecten is precies wat ik zoek in deze functie en aansluit bij mijn voltooide opleiding Bachelor Latijns-Amerika studies. (s??) Wat mij aanspreekt is ondermeer de mogelijkheid om mij verder te ontwikkelen in mijn leidinggevende talenten (talenten = kwaliteiten?) en deze ook in de toekomst kan gebruiken/toepassen?.

Ik ben een young professional en bezig in de afrondende fase van mijn opleiding Master Culture, Organization and Management. Daarnaast heb ik buitenlandervaring opgedaan in Argentinië, waar ik een deel van mijn opleiding heb gevolgd.

Tijdens deze studies en mijn bestuurservaring als secretaris van de studievereniging xxxxxx ben ik erachter gekomen dat ik een leidinggevende functie goed bij mij past, omdat xxxxxxxxx (leg je kwaliteiten uit: voorbeeld ik het totaal overzicht heb over belangrijke zaken, doortastend bent, kan delegeren, kan samenvatten, snel en doeltrefffend beslissen kan nemen enz. enz.)

Verder ben ik ambitieus, flexibel en een hands-on mentaliteit. Werken met en in een team en samen gaan voor de beste resultaten zijn zaken welke goed bij mij passen.

Naast mijn studie heb ik op dit moment een bijbaan in de horeca op Schiphol, waardoor ik al enigszins bekend ben met de dynamische en internationale werkomgeving van de luchtvaartbranche. Ik werk vaak met teams en neem ook regelmatig de leiding, wat mij erg goed bevalt.

Graag wil ik mijn leidinggevende capaciteiten en mijn curriculum vitae nader toelichten in een persoonlijk gesprek ( en uitleggen waarom ik juist de geschikte kandidaat ben voor uw functie).

Met vriendelijke groeten,




Hasta Luego



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief allround analist, graag commentaar! Marielle92 Sollicitatiebrief en cv 1 17 mei 2016 13:45
Sollicitatiebrief afdeling leerplicht graag commentaar Po. Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2014 20:12
Sollicitatiebrief sr. systeembeheerder graag commentaar helpmij Sollicitatiebrief en cv 3 23 april 2012 16:46
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster. Graag commentaar! curlywurly Sollicitatiebrief en cv 3 9 mei 2011 23:21
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon