Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 december 2015, 10:57
pimbeek pimbeek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 december 2015
Berichten: 3
pimbeek is on a distinguished road
Wink Tandheelkunde UvA

Goedemorgen allemaal,

Ik zit in 5de jaar van vwo en wil graag na mijn vwo tandheelkunde studeren. Zelf ben ik al erg veel met internet bezig, waardoor ik voor mijn eindverslag een onderzoek ga doen naar websites die een database van tandartsen hebben en ze kan beoordelen.

Nu heb ik een aantal websites al gevonden zoals tandarts.com. Nu was ik alleen benieuwd of jullie nog meer van dit soort websites weten, zodat ik mijn eindverslag breder kan aanpakken.

Tot slot nog een paar laatste vraagjes: Kunnen jullie mij meer vertellen over ervaringen met de Uva met betrekking tot tandheelkunde? Ik wil graag stage lopen bij een prakijk, maar bij mijn eigen tandarts kan dat niet, weten jullie misschien een praktijk die snel mensen laat meelopen?

Ik hoor graag van jullie!

Pim
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 december 2015, 14:32
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Youchooz.nl is een site die veel info geeft over beroepen en opleidingen in zorg en welzijn. Tandheelkunde behandelen ze ook. Misschien vind je daar nog nuttige info. Ik zou me nu nog niet te druk maken over een stageplek. De opleidingen Tandheelkunde hebben doorgaans een aantal vaste plekken waar studenten stage kunnen lopen (vaak oud-studenten). Succes met je onderzoek!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 december 2015, 14:59
pimbeek pimbeek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 december 2015
Berichten: 3
pimbeek is on a distinguished road
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht
Youchooz.nl is een site die veel info geeft over beroepen en opleidingen in zorg en welzijn. Tandheelkunde behandelen ze ook. Misschien vind je daar nog nuttige info. Ik zou me nu nog niet te druk maken over een stageplek. De opleidingen Tandheelkunde hebben doorgaans een aantal vaste plekken waar studenten stage kunnen lopen (vaak oud-studenten). Succes met je onderzoek!
Bedankt voor je reactie! Toch maak ik me er wel een beetje druk om aangezien er een decentrale selectie is. Wanneer ik kan aantonen dat ik al enkele keren bij tandartsen heb stage gelopen is dat goed voor het verhaal. Ook het onderzoek kan ik weer gebruiken om misschien makkelijker er doorheen te lopen.

Nogmaals bedankt voor je reactie!

Pim
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 december 2015, 15:28
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Hoi Pim,

Het is heel goed van je dat je zoveel mogelijk tandheeldkundige kennis en ervaring probeert op te doen, maar bij de decentrale selectie kijken ze breder. Focus je dus niet teveel op tandartspraktijken. Wat voor ervaring heb je bijvoorbeeld opgedaan in vrijwilligerswerk? Wat deed je met je MAS-stage? Wat doe je in je vrije tijd? Welke kwaliteiten blijken hieruit? Heb je niet veel werkervaring, meld je dan bijvoorbeeld als vrijwilliger aan bij een verzorgingstehuis. Zo doe je ervaring op in het omgaan met mensen en het uitvoeren van zorg.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 8 december 2015, 15:53
pimbeek pimbeek is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 december 2015
Berichten: 3
pimbeek is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor de tip! Ik kan ik zeker wat mee!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief studie aan ACTA. Graag commentaar! peshooe Sollicitatiebrief en cv 2 12 maart 2014 15:56
Mensen gezocht voor onderzoek student UvA naar ervaring met werkloosheid lprast Alle andere carričreonderwerpen 0 7 september 2010 12:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon