Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 december 2015, 16:36
Laura mittendorff Laura mittendorff is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2015
Berichten: 1
Laura mittendorff is on a distinguished road
Post Welke opleiding moet ik doen help!

Hoi
ik ben Laura en zit nu in 4 kader (examenjaar) ik moet binnenkort weten welke mbo opleiding ik wil gaan doen maar ik heb geen idee

Dit zijn dingen die ik leuk vind (staan er meerdere bij een streepje dan is het 1e woord het leuks enz)
- Musicals, Show/concert, fesitval
- Planningen maken
- dingen organiseren
- beetje het zakelijke gedeelte
- het lijkt me ook heel leuk om met bekende mensen te werken
- het lijkt me heel leuk om iets in de musical te doen helaas kan ik niet zingen en ik heb geen dansles

Ik hou heel veel van musicals en droom er van om in een musical te spelen helaas kan ik niet zingen etc. en ik zou het ook nooit durven dus eigenlijk best raar dat ik het wel zou willen

het lijkt me wel leuk om backstage bij een musical iets te doen (met bekende artiesten) alleen ik vind het niet leuk om de technische kant te doen

iemand iedeeën wat voor opleiding bij mij past
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 december 2015, 20:55
MLB MLB is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Berichten: 73
MLB is on a distinguished road
Standaard

Ik zou musical e.d. lekker als hobby houden. De selectie voor dergelijke opleidingen is niet alleen heel streng, maar er is ook lastig werk in te vinden en vaak moeten mensen er voor in het buitenland gaan werken en verdient het slecht. Bovendien, als je aangeeft nog nooit zangles te hebben gehad is de kans dat het lukt vrijwel nul, de concurrentie is moordend dus je moet echt van goeden huize komen om er iets van te kunnen maken.

Je zegt wel dat je van plannen en organiseren houdt. Ik weet niet wat er precies is op MBO niveau, maar zou een administratieve/bedrijfskundige opleiding iets kunnen zijn? Ik weet natuurlijk niet welke richting je verder doet qua vakken, heb je al eens gekeken wat je in het algemeen kunt met de vakken die je doet?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 januari 2016, 21:37
Twijfelendd Twijfelendd is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 januari 2016
Berichten: 4
Twijfelendd is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laura mittendorff Bekijk bericht
- Musicals, Show/concert, festival
- Planningen maken
- dingen organiseren
- beetje het zakelijke gedeelte
- het lijkt me ook heel leuk om met bekende mensen te werken

het lijkt me wel leuk om backstage bij een musical iets te doen (met bekende artiesten) alleen ik vind het niet leuk om de technische kant te doen

iemand ideën wat voor opleiding bij mij past
Je hebt ambitie, dat is in ieder geval al goed. Blijf vasthouden aan wat jij wilt.
Je kunt dingen ook combineren. Je kunt een opleiding doen waaruit je uiteindelijk (kleine) festivals of musicals mag organiseren.
Je moet dan wel echt keigoed kunnen plannen, je moet goed zijn aan de telefoon, en werk ook veel aan je schrijfvaardigheid en spelling.
Er staan best wat spelling- en zinsbouwfouten in je bericht, probeer aan je zinsbouw te werken en brieven te schrijven, als je iets moet organiseren, moet je vaak ook een brief sturen dus dat is erg belangrijk.
Hopelijk kan je hier wat mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twijvelen over welke opleiding ik moet volgen! Praesidium Opleiding kiezen en volgen 2 14 januari 2014 11:51
Welke opleiding moet je doen om journalist te worden: mavo/havo of vwo? synchroongirl Opleiding kiezen en volgen 2 20 september 2011 00:11
Ik weet niet welke opleiding ik moet doen. Help! pinkribbon Opleiding kiezen en volgen 5 18 juli 2011 20:13
Ten einde raad: weet niet welke opleiding ik moet volgen w0ut3r Opleiding kiezen en volgen 11 22 april 2011 22:34
Help welke opleiding moet ik gaan volgen? Theresa Opleiding kiezen en volgen 1 21 januari 2010 22:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon