Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 juli 2007, 12:35
anoeska anoeska is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juli 2007
Berichten: 3
anoeska is on a distinguished road
Lightbulb Open sollicitatie orthopedisch instrumentenmaker

Hoi,

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie op mijn brief en CV.

Groetjes Anoeska
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rtf Document.rtf‎ (4,0 KB, 272x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2007, 21:06
anoeska anoeska is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juli 2007
Berichten: 3
anoeska is on a distinguished road
Standaard Misschien zo meer reactie

Geachte xxxxxxxx,

Uw visie waarin innovatie, proffesionalteit, kwaliteit en betrouwbaarheid centraal staan spreekt mij zeer aan. Met deze brief wil ik graag mijn belangstelling voor een functie als orthopedisch instrumentenmaker bij uw bedrijf kenbaar maken.

Op dit moment werk ik als service-engineer bij een technische groothandel, die producten levert voor de meet- en regeltechniek. Hoewel ik dit werk met veel plezier doe, wil ik graag meer met mijn handen werken.

Een functie als orthopedisch instrumentenmaker lijkt mij erg interessant, vanwege de veelzijdigheid van de functie. Het maken van de prothese of orthese vereist creativieteit en innovatief denkwerk Zorvuldig en nauwkeurig werken zijn van belang bij het maken van een goede prothese. Er is handvaardigheid nodig om de verschillende materialen goed te kunnen bewerken.

Deze baan is mij op het lijf geschreven omdat ik erg vaardig ben met mijn handen, erg goed ben in het bedenken van concrete oplossingen en ervaring heb in het omgaan met mensen. Deze eigenschappen samen met de ervaringen die ik in eerdere banen heb opgedaan, lijken mij een goede basis voor de functie van orthopedisch instrumentenmaker.

Graag zou ik deze brief en mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Anoeska
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 februari 2009, 19:14
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile www.bewegingsvisie.nl

hoi..kijk op de website beweginsvisie..

ik werk zelf in denhaag als orthopedische instrumentenmaker
vandinterorhopedie denhaag

suresh_basant2hotmail.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 maart 2009, 17:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie orthopedisch instrumentenmaker

Volgens mij is het professionaliteit ipv proffesionaliteit
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 maart 2009, 13:50
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Misschien zo meer reactie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoeska Bekijk bericht
Geachte xxxxxxxx,

Uw visie waarin innovatie, proffesionalteit, kwaliteit en betrouwbaarheid centraal staan spreekt mij zeer aan. Met deze brief wil ik graag mijn belangstelling voor een functie als orthopedisch instrumentenmaker bij uw bedrijf kenbaar maken.

Op dit moment werk ik als service-engineer bij een technische groothandel, die producten levert voor de meet- en regeltechniek. Hoewel ik dit werk met veel plezier doe, wil ik graag meer met mijn handen werken.

Een functie als orthopedisch instrumentenmaker lijkt mij erg interessant, vanwege de veelzijdigheid van de functie. Het maken van de prothese of orthese vereist creativieteit en innovatief denkwerk Zorvuldig en nauwkeurig werken zijn van belang bij het maken van een goede prothese. Er is handvaardigheid nodig om de verschillende materialen goed te kunnen bewerken.

Deze baan is mij op het lijf geschreven omdat ik erg vaardig ben met mijn handen, erg goed ben in het bedenken van concrete oplossingen en ervaring heb in het omgaan met mensen. Deze eigenschappen samen met de ervaringen die ik in eerdere banen heb opgedaan, lijken mij een goede basis voor de functie van orthopedisch instrumentenmaker.

Graag zou ik deze brief en mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Anoeska
Het is een mooie sollicitatiebrief. Er zit een klein foutje in...zorvuldig i.p.v. zorgvuldig. Er is een grote behoefte aan orth. instrumentmakers. Dus veel sukses!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 19:27
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon