Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2010, 11:53
mila1 mila1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 1
mila1 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor stageplek doktersassistente

Geachte mevrouw van Kastel,

Met deze brief wil ik mij graag aan u voorstellen als kandidaat voor stage. Sinds september 2009, volg ik de opleiding doktersassistente bij de “A.S.O.P.” te Amsterdam. Om praktijkervaring op te doen van mijn opgedane kennis ben ik op zoek naar een stageplek voor 3 dagen per week.

Ik heb veel affiniteit met de medische wereld. Ik heb zeer veel ervaring op administratief, secretarieel en organisatorisch gebied en heb een klantgerichte instelling. Daarnaast ben ik flexibel en kan zowel in teamverband als zelfstandig goed functioneren.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.

Graag verneem ik van u of er binnen de praktijk nog ruimte en tijd is voor begeleiding van een enthousiaste stagiaire die zich wil ontpoppen tot een vakbekwame doktersassistente.

Uw reactie zie ik met veel belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2010, 14:13
Beer1973 Beer1973 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 maart 2010
Berichten: 3
Beer1973 is on a distinguished road
Standaard Re: svp controleren en verbeteren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mila1 Bekijk bericht
Geachte mevrouw van Kastel,

Met deze brief wil ik mij graag aan u voorstellen als kandidaat voor stageAls wat?. Sinds september 2009, volg ik de opleiding doktersassistente bij de “A.S.O.P.” te Amsterdam. Om praktijkervaring op te doen van mijn opgedane kennis ben ik op zoek naar een stageplek voor 3 dagen per week.