Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 januari 2017, 13:47
arcover arcover is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 mei 2015
Berichten: 2
arcover is on a distinguished road
Standaard Wil andere baan maar hoe

Mijn vriendin is 22 jaar. Ze heeft een vast contract bij een groot transport bedrijf en zit daar op de planning. Door het zittend werk heeft ze elke dag erg last van haar rug. Dit komt door het hele dag zitten. In vakanties heeft ze geen rugpijn.
Ze wilt graag iets met dieren doen of werken met gehandicapten. Ze heeft hier echter geen diploma voor. Na verschillende sollicitaties is ze om deze rede ook afgewezen. Een diploma halen kan niet aangezien ze dan moet stoppen met werken. Ook met een avond studie moet ze een stage plek hebben, waardoor dit geen mogelijkheid is.

Ze heeft de opleiding Management assistent. Directie secretaresse mbo niveau 4. Ze had toen beter andere opleiding kunnen doen maar dacht dat toen dit het beste was.
Wat nu?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 januari 2017, 09:40
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arcover Bekijk bericht
Mijn vriendin is 22 jaar. Ze heeft een vast contract bij een groot transport bedrijf en zit daar op de planning. Door het zittend werk heeft ze elke dag erg last van haar rug. Dit komt door het hele dag zitten.
Ja tuurlijk, leg de schuld maar weer bij een externe factor. Je vriendin neemt gewoon een verkeerde houding aan waardoor ze last krijgt van haar rug. 22 jaar en dan al last van je rug, notabene van zittend werk, dat geloof ik echt niet hoor.

Citaat:
In vakanties heeft ze geen rugpijn.
Verrassend, netzoals er ook toevallig nooit iemand ziek is in of tijdens de vakanties.....

Citaat:
Ze wilt graag iets met dieren doen of werken met gehandicapten. Ze heeft hier echter geen diploma voor. Na verschillende sollicitaties is ze om deze rede ook afgewezen.
Lijkt mij nogal logisch is het niet? Ik heb zelf SPH gedaan en met mensen gewerkt die een verstandelijke beperking hebben en dat is niet echt heel makkelijk hoor. Met dat papiertje wat je vriendin heeft komt je nog niet eens in de buurt. Ik vind het eigenlijk ook een lichte belediging naar alles en iedereen die werkzaam is in de zorgsector dat je vriendin blijkbaar denkt "dit even te kunnen doen" omdat ze een MBO4 papiertje heeft en iets anders wilt doen.

Citaat:
Een diploma halen kan niet aangezien ze dan moet stoppen met werken.
Dan ga jij toch werken of wat meer werken? Blijkbaar zoek je ook al oplossingen voor haar, dus.....

Citaat:
Ook met een avond studie moet ze een stage plek hebben, waardoor dit geen mogelijkheid is.
Nou dan blijft er weinig over ook op het MBO of HBO moet je stage lopen, dus denk maar niet dat je met een papiertje van het Loi aan de slag kunt hoor...

Citaat:
Ze heeft de opleiding Management assistent. Directie secretaresse mbo niveau 4. Ze had toen beter andere opleiding kunnen doen maar dacht dat toen dit het beste was.
Wat nu?
Gewoon tevreden zijn met wat je hebt, je vriendin heeft een vast contract maar last van haar rug omdat ze gewoon verkeerd op haar stoel zit. Waarschijnlijk als ze haarzelf straks laat omscholen is ze ook weer niet tevreden met het werk wat ze dan heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat wil ik? StephanieVM Opleiding kiezen en volgen 1 4 april 2014 19:43
Hoe andere baan bespreekbaar maken bij detacheerder? SerdarY Loopbaanvragen 1 7 februari 2013 23:49
Hoe vind ik een VASTE baan? Verwijderd account Alle andere carričreonderwerpen 4 11 september 2008 13:54
PABO en spec.-onderijs opleiding. Maar ik wil iets anders, maar weet niet wat!! HELP! Barbamama Loopbaanvragen 1 27 november 2007 20:56
Hoe heb jij je huidige baan gevonden? René Loopbaanvragen 2 12 januari 2007 00:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon