Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 3 oktober 2008, 00:33
vosje74 vosje74 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 2
vosje74 is on a distinguished road
Standaard Hoe waarschuw ik sollicitanten voor dit vreselijk bedrijf?

Beste medelezers,

Enige tijd geleden werd ik met veel poeha bij bedrijf x naar binnen gelokt om daar vervolgens, een van te voren op papier 'fantastische' job te gaan vervullen.

De dienst die ze voeren is leuk, echter bleek al gauw dat dit verreweg niet opwoog tegen de interne policy, omgangsnormen, hierarchie, interne & externe communicatie.

Een vriendin die in Zoetermeer voor een uitzendbureau werkt, vertelde me tot mijn stomme verbazing dat ze in de afgelopen jaren tientallen ex-collega's van bedrijf x aan haar bureau had gehad die allen (!) met zeer gemengde en vervelende gevoelens afscheid hadden genomen. Bedrijf x werd door haar al lang niet meer serieus genomen.

Al gauw begon ik te twijfelen of dit wel een goede carrierestap was geweest. In bedrijf x, bestaande uit ca. 15 medewerkers, werd niet of nauwelijks gecommuniceerd met elkaar. In dit computeropleidingsinstituut was de kloof tussen de directie en uitvoerend personeel beklemmend groot. Tijdens de lunch zaten m'n collega's verstopt achter hun leesmap te lezen en kon je een speld horen vallen...

de P&O-manager neemt mensen aan om gaten te vullen en om die mensen vervolgens een paar maanden later weer te ontslaan! Deze cyclus heb ik inmiddels 2 jaar aanschouwt. Ook ik sta op het punt dit afschuwelijke bedrijf te verlaten.

Hoe waarschuw ik eventuele sollicitanten op voorhand om een gegarandeerde misstap in hun carriere te voorkomen?

jullie advies is mij zeer welkom!!!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon