Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 januari 2018, 14:47
MICHELLE123 MICHELLE123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 januari 2018
Berichten: 1
MICHELLE123 is on a distinguished road
Standaard Mijn schooljaar herdoen door mijn depressie?

Hallo,

Ik ben een 17jarige meisje die nu in het 5de zit (middelbare school, Aso) en heb last van depressie. Het is niet de eerste keer dat ik er al mee omging had het 2 jaar geleden ook gehad maar heb pas sinds dit jaar het gevoel dat niets gaat zoals ik het wou, ik ben letterlijk gebuist voor mijn examens op 2 vaken na...
Ik heb contant het gevoel dat het niet gaat lukken en dat ik weinig tijd heb, het gevoel dat alles rond om mij te snel gaat juist mijn leven. Een deel van me wilt nu een break nemen van school en gewoon focussen op mezelf, nadeel: mijn jaar herdoen of misschien ging het toch gebeuren door mijn schitterende punten.
En aan de andere kant wil ik mijn schooljaar af maken omdat ik geen zin heb om mijn schooljaar te herdoen dan zit ik nog langer op school wat ik nu al niet leuk vind. Nu is het nog vakantie, ik kreeg een bericht van een klasgenoot hoeveel ik op mijn examen gescoord heb, ik heb die persoon en vrienden gewoon genegeerd omdat ik er geen zin in heb ze daarop te beantwoorden, ik hoef ze daar toch geen antwoord op te geven omdat ik hen intentie daarvan al weet.
Omdat mijn klasgenoten steeds punten met elkaar vergelijken hij/zij vroeg het me om zo toch nog tevreden te zijn met het gene dat hij/zij gescoord heeft, ik heb 41% gescoord wat zeker weinig is. En twijfel nu een tijdje om een periode met school te stoppen en het volgend jaar te herdoen of niet. Ik weet het echt niet

Is het waard om mijn jaar te herdoen en hopen dat het volgend jaar beter gaat gaan of gewoon doorbijten en hopen dat ik niet blijf zitten maar me dan steeds meer slechter voelen?...

kunnen jullie me helpen? plz
groetjes Michelle
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 januari 2018, 16:21
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Hallo Michelle,
Voor mij aan de andere kant van het scherm is het moeilijk om je een zinnig advies te geven. In principe gaat gezondheid boven alles. Wanneer je meer dan somber bent, maar werkelijk de diagnose depressief hebt, dan is dat een serieuze aandoening die behandeld moet worden. Maar ik weet niet of dat aan de orde is.
Waarschijnlijk ben je beter met een advies van je ouders, je huisarts en je decaan.
Ik wens je alle succes en beterschap.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreselijke omgang op werk (lang verhaal!) Loesje88 Je rechten en plichten als werknemer 4 21 april 2023 15:35
Weer een slapeloze nacht, school/werk/thuis situatie.. Taryza Loopbaanvragen 5 28 augustus 2020 15:30
Mijn baas komt zijn afspraken niet na en nu loop ik heel veel geld mis... Carrie92 Je rechten en plichten als werknemer 13 31 januari 2015 16:02
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Ongelukkig door nieuwe baan selena24 Loopbaanvragen 3 16 oktober 2010 02:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon